Forum: verbeteringen en ideeën

Ja krijg die meldingen als ik ergens een tabblad met dit forum open heb staan. Misschien reageerde je te snel achter elkaar en werd het als spam gezien?

Hmm dat zou kunnen inderdaad. Was op het oude forum totaal niet actief, dus moet forum alle beschaafde-post-omgangsvormen nog even leren denk ik haha

1 like

Komt je compensatiedrang je hier duur te staan :wink:

1 like

Ik heb nog een vraag! Ik kan niet op vorige klikken op het forum. Als ik vanuit een topic op een user klik kan ik niet terug naar het topic maar ik moet gelijk weer naar de beginfase.

En mijn topics staan automatisch gesorteerd op nieuwste, maar ik wil ze op top. Waar kan ik dat aanpassen?

En ik krijg geen melding bij een tag :frowning:

Ik mis eigenlijk dat je halverwege het scrollen nog kan zien in welke topic je zit. Ik forum vooral op m’n mobiel en daar is het iig niet te vinden.
Wat dan het snelst werkt is de URL aanklikken maar misschien is er wel een makkelijkere/fijne oplossing voor.

3 likes

hoi linus,
dit is iets waar ik zelf ook een beetje mee zat te klooien eerlijk gezegd. dus staat op een lijstje van me om uit te zoeken. kom ik op terug, goed?

1 like

en van een tag moet je wel een melding krijgen natuurlijk… en nu? @anon98052296

1 like

Dat kan op mijn telefoon dus niet, het knopje om terug te gaan in je browser komt niet omhoog

1 like

Van deze wel, van dat citaat niet!

1 like

En @Krabsalade Als je het cijfer rechtsbeneden aanklikt (bijv. 197/203) kun je het ook altijd zien! :relaxed:

Ik krijg dat scherm alleen niet meer weg? Dan springt hij eerst weer helemaal naar boven :frowning:

Oh dat is kut! Ik zou niet weten wat je daaraan kunt doen, bij mij doet hij dat niet namelijk. Als ik erboven klik verdwijnt het scherm weer en blijf ik op dezelfde plek.

Ik weet niet of dat kan maar ik zet het wel op het lijstje met verbeterpunten. Dan wordt er naar gekeken.

1 like

Oh hahaha ja dat werkt ook zie ik nu

Ik vind het vervelend dat als ik klaar ben met een topic ik op de banner wil klikken om naar de hoofdpagina te gaan maar deze dan naar de beginpost scrolt waarna ik dus nog eens moet klikken voor de hoofdpagina.

Het helpt om dan alleen op de gesprekswolkjes te klikken en niet op de titel van het topic. Via de gesprekswolkjes kom je wel op de begin pagina uit.

3 likes

aha!

Van dit antwoord heb ik geen melding ontvangen?

Nu wel? Van dit bericht.

Op dit bericht inderdaad wel.