en van een tag moet je wel een melding krijgen natuurlijk… en nu? @anon98052296
Dat kan op mijn telefoon dus niet, het knopje om terug te gaan in je browser komt niet omhoog
Van deze wel, van dat citaat niet!
Ik krijg dat scherm alleen niet meer weg? Dan springt hij eerst weer helemaal naar boven

Ik mis eigenlijk dat je halverwege het scrollen nog kan zien in welke topic je zit. Ik forum vooral op m’n mobiel en daar is het iig niet te vinden.
Wat dan het snelst werkt is de URL aanklikken maar misschien is er wel een makkelijkere/fijne oplossing voor.

anon31425118:
Ik mis eigenlijk dat je halverwege het scrollen nog kan zien in welke topic je zit. Ik forum vooral op m’n mobiel en daar is het iig niet te vinden.
Wat dan het snelst werkt is de URL aanklikken maar misschien is er wel een makkelijkere/fijne oplossing voor.Hier ben ik het wel mee eens ja.
Ik weet niet of dat kan maar ik zet het wel op het lijstje met verbeterpunten. Dan wordt er naar gekeken.
Oh hahaha ja dat werkt ook zie ik nu
Ik vind het vervelend dat als ik klaar ben met een topic ik op de banner wil klikken om naar de hoofdpagina te gaan maar deze dan naar de beginpost scrolt waarna ik dus nog eens moet klikken voor de hoofdpagina.

Ik vind het vervelend dat als ik klaar ben met een topic ik op de banner wil klikken om naar de hoofdpagina te gaan maar deze dan naar de beginpost scrolt waarna ik dus nog eens moet klikken voor de hoofdpagina.
Het helpt om dan alleen op de gesprekswolkjes te klikken en niet op de titel van het topic. Via de gesprekswolkjes kom je wel op de begin pagina uit.
aha!
Van dit antwoord heb ik geen melding ontvangen?

Nu wel? Van dit bericht.

Nox:
Nu wel? Van dit bericht.
Op dit bericht inderdaad wel.
@Ainu Ja, inderdaad. Je moet op dat ‘logo’ klikken om naar de homepage te gaan. Als je op de topictitel klikt, ga je enkel naar boven.
Ik had hier inderdaad een melding van.
ja ik heb het ondertussen door!
nog een klein dingetje; ik heb het dark theme maar het logo is niet transparent gemaakt dus nu zit er een witte vlek :’) niet dat dit echt prioriteit is lijkt me

ja ik heb het ondertussen door!
nog een klein dingetje; ik heb het dark theme maar het logo is niet transparent gemaakt dus nu zit er een witte vlek :’) niet dat dit echt prioriteit is lijkt me
Ja, klopt. Vind ik ook lellek. Maar uiteindelijk moet er een naam + logo komen. Dus dat komt nog goed.
Ja dat dacht ik wel, wou het gewoon melden voor de zekerheid

Kun je ergens op “meldingen gezien” ofzo klikken? Ik heb echt superveel meldingen vanuit die chat in m’n lijst staan, die dan blauw blijven, totdat ik erop geklikt heb. Wat ik dus niet ga doen.
jaa zit ik ook mee. te populair. nee begrijp 'm, wil ik ook.
…Body seems unclear, is it a complete sentence?