Forumergernissen

Ik vind verder alles hier fantastisch

1 like

Snel verander haar titel naar party pooper.

11 likes

Ik vind het niet leuk als mensen een titel voor zichzelf verzinnen.

7 likes

Ik vind het irritant dat je perse minimaal 50 posts moet hebben om in het members only gedeelte te kunnen meelezen/schrijven. Zit al sinds 2005 (of misschien nog wel eerder) op het forum, heel veel gepost ook, maar wel altijd als ik mij geroepen voelde ging ik reageren op een topic, en anders niet… maar goed… ik zat dus op het vorige forum ook in het strak in je zwempak topic en daar kan ik nu niet in meelezen/schrijven :pensive: misschien beetje kinderachtig maar vind dit enorm irritant :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

20
ik wil dat bolletje met 15 gewoon weg hebben gvd ik kan dit echt niet langer meer aan!!!

9 likes

Je zou het topic op negeer kunnen zetten, aangezien hij toch gesloten is.

2 likes

omg ja!!!

1 like

Gebeurt dat nog steeds? Offtopic discussies zijn de beste!

5 likes

Ik heb gisteren pannenkoeken gegeten. En jij?

4 likes

Terug naar de forumergernissen!1!

2 likes

Cous cous salade!

Pff altijd dat gejank als iemand even offtopic gaat.

8 likes

Mogen daar dan ook poffertjes besproken worden of moet ik daar daar een apart topic voor maken?

8 likes

Wel members only graag want heb geen zin in dat allerlei mensen meelezen over mijn pannenkoeken- of poffertjesvoorkeuren.

23 likes

Je kan die topics gewoon negeren hoor!!! Als je het niet leuk vindt lees je toch niet mee

5 likes

Don’t mind me, even spammen om de 50 te halen voor het pannenkoekentopic.

13 likes

Echt jammer deze reactie.

8 likes

Niet echt een ergernis, maar ik was verbaasd toen ik voor het eerst het “stel je persoonlijke vraag” topic opende. Ik had persoonlijke vragen verwacht richting een specifieke forummer, of over een eigen situatie waar je advies over wilde ofzo. Niet echt een topic waarbij je vaak moet kiezen tussen verschillende opties op een triviale vraag. Waarom staat het woord “persoonlijk” erbij.

5 likes

had ik nie van je verwacht dit

1 like

Zet je me lekker op negeer. Oh wacht…

6 likes