Forumergernissen

Glasbak?

1 like

Of dat kind dat niet in de zandbak mag en zich verstopt in een speelhuisje terwijl ze stiekem toekijkt hoe de andere kinderen zacht zand maken.

1 like

Ik probeer dan vrienden te worden met die kat, zodat het iig nog een beetje gezellig is

Hahaha ik zie dit te erg voor me

Ik probeer wel al de hele tijd aarsmaden in de conversatie te krijgen.

Dus bij dezen

13 likes

Daar hebben we een ander topic voor, Karl. Sterkte!

8 likes

Er is volgensmij wel een soort worm dat graag leeft in zandbakken.

Heb nog wel een dozijntje opgespaard. Wil je een paar? Is gratis

Nee ik zou alleen interesse hebben in een lintworm!

Wel chill. Dan schijn je te kunnen binge eten zonder te dik te worden.

Maar helaas, die heb ik niet in de aanbieding. Hence mijn BMI

1 like

Was er al eerder iemand ophoog gekomen die zat at. Zacht zand was niet lekker, hard aangestampt had het fijne mondgevoel. Maden kreeg je op de koop toe.

Waarom de fok gaat het in elk topic dat ik open klik over maden :face_vomiting: Kap daar ff mee please, schep liever op over je cito ofzo.

5 likes

Maar ik ben superdom.

1 like

Ook met een score van 503 kun je opscheppen, het gaat allemaal om je mindset!

2 likes

Een citomindset

4 likes

Ik vind dat de sad like meer ingeburgerd moet worden. Als iemand iets verdrietigs post zijn er altijd 0 hartjes en alleen reacties, maar soms zie ik de meerwaarde van de 73e ‘sterkte’ niet zo en dan geef ik gewoon liefde en support door een hartje te geven. Maar bijna niemand doet dit dus dan voel ik me een sadist die andermans leed leuk vindt. Maar mijn sad like is dus gewoon een uiting van liefde.

89 likes

Ja, eens!! Een hartje is een hartje, en daarmee multifunctioneel. Je geeft iemand een hartje uit liefde voor de post of om iemand een hartje onder de riem te steken. Misschien daarvoor een tweede optie maken? Een hartje met een riempje?

16 likes

Omg jaaa dat zou echt lief zijn als dat kon

Ik wacht nog steeds met smart op de dislike button

afbeelding

40 likes

Mede zandvreter meldt zich! Soms at ik ook modder

1 like