Forumergernissen

Nee het was dus die trol die op al haar accounts steeds ging stoken en zei dat er overal groepjes waren. Dus ik in het forum ergenissen topic van ik snap dat gezeur van die groepjes niet welke groepjes. En toen was er een milde discussie van wel niet groepjes. En toen ineens trek het je niet aan het is een trol met 15 accounts die loopt te stoken.

3 likes

er was toch ook sprake van een ‘belgenkliekje’ dat dan integraal uit die trolaccounts bleek te bestaan?

1 like

Het was dat bleek dat elk van dat account een belg was en dezelfde dingen zei, 1+1=2.
Maar moeten we het helemaal uitvoerig over dat incident hebben. We mogen toch niet meer op trollenjacht helaas :stuck_out_tongue:

Vgm was het die trol die het steeds had over kliekjes. Miss had zij het dan over belgen kliekjes o.dat zij een belg was en er misschien niet bij mocht.

1 like

Ik weet niet hoe je dat uit mijn woorden opmaakt, want dat zeg en bedoel ik niet. Ik gaf alleen wat achtergrond van waaruit ik zelf iig wel kan begrijpen dat er hier mensen zijn die het gevoel hebben dat er selectiviteit en achterbaksheid is.
Het lijkt mij een heel naar gevoel dat als je hier iets schrijft en je dan van mods hoort dat mensen zich niet fijn voelen bij je berichten ipv dat ze jou zelf aanspreken. Met dat in mijn achterhoofd kan ik me de uitspraken hierboven wel voorstellen. Mijn bericht was bedoeld als een context, want als je nooit dingen post waar anderen aanstoot aan nemen, weet je dat misschien niet.

2 likes

Ik zeg niks over spoken of iets en val je niet aan maar vraag me af hoe je dat hier uit haalt.
Want ik denk niet dat de mods specifiek dezelfde mensen aan vallen als iemand word aangesproken als diegene gflagged is. Ik lees voornamelijk dat het irritant word gevonden dat de mods erbij worden gehaald, terwijl in sommige situaties diegene die geflagged heeft ook in het topic iets had kunnen zeggen. Dan was het zo opgelost. De mods worden hier niet irritant gevonden omdat zij een berichtje sturen. Dat is hun werk. Maar diegene die flaggen worden irritant gevonden omdat ze het dus makkelijk zelf hadden kunnen oplossen.

5 likes

Nja ik snap dat je in bepaalde sitaties flagged omdat je geen rel wilt uutlokken ofzo.
Maar bij @ladygodiva werd er geflagged omdat ze iets niet in een spoiler had gezet. Maar er stond letterlijk een mega waarschuwing bij van ik weet niet hoe een spoiler werkt lees dit niet als je e r niet tegen kan.

Ja dan vind ik het gewoon lui als je gaat flaggen. Terwijl je ook even kan uitleggen hoe je een spoiler moet aanmaken.

Ik begrijp dan ook heel goed dat er dan irritaties ontstaan. Als je voor zulke dingentjes een pb krijgt. Omdat ondanks dat het niet zo bedoelt is door de mods , het toch voelt alsof je op je kop krijgt en iets niet goed doet.

4 likes

Je bent toch wat je schrijft, dat gaat toch over jezelf? Ik vind het heel knap dat jij je zulke dingen niet persoonlijk aantrekt, maar veel mensen kunnen dat niet hoor.

1 like

Het was geen foto maar een tekst. En als er dan zo staat.

WAARSCHUWING LEES DIT NIET IS NOGAL HEFTIG.

heftige tekst.

En dan nog gaan lezen en dan flaggen omdat je het heftig vind ja sorry maar dan vind ik je echt een mieperd. In die zelfde tijd dat je het aan het lezen was had je die spoiler kunnen uitleggen.

Er zijn veel situaties waar flaggen beter is voor de gemoedstoestand maar dit is zeuren om te zeuren.

9 likes

J de tijd van de 15 trollen is voorbij. Moet toch iets doen om drama te creëren.

3 likes

Ja mee eens, ik vind dat iedereen hier mee moet kunnen posten. Maar ik vind ook dat er soms teveel rekening gehouden wordt (moet worden?) met de >1% die inderdaad last heeft van posts over kotsen/gaatjes etc.

5 likes

Ik denk dat het ook moeilijk is om te bepalen wat er dan in een spoiler moet en waar je niet over moet miepen. Als er pontificaal een foto van een veenmol in beeld staat hoef ik daarna m’n ontbijt niet meer (of het komt onverteerd terug als ik al gegeten heb), maar als iemand een ‘vies’ of aanstootgevend bericht plaatst kan je na de eerste twee woorden vrij makkelijk door scrollen toch? Als ze op tv mensen lopen te vermoorden zap ik ook weg.

2 likes

Tijd voor een poll!

8 likes

Dit topic verandert langzaam in het Napraattopic van het Vivaforum haha

1 like

Als er in andere topics dingen van het blogger en youtubers topic worden aangehaald.

9 likes

En dansomsook benoemen “ik kom hier even binnenvallen met verhaal blabla, ik zal later op anderen reageren”. En dat dan vervolgens nooit doen. Zeg het dan niet :laughing:

3 likes

Oeps, hier heb ik me hard schuldig aan gemaakt. Niet meer doen maar

Ik vind het altijd heel stom als ik iets zeg van: “Ik vind mensen die kiwi’s eten maar stom.”
en dat iemand anders dan zegt: “Oh ik eet echt elke dag kiwi’s.” Dan denk ik altijd: Ja wat wil je nu dat ik zeg? “Ok dan vind ik jou dus stom.”?

Terwijl diegene ook gewoon zijn mening mag geven dus het is denk ik een onterechte ergernis.

30 likes

Dat ge-papa en mamma. Krijg daar het zelfde gevoel bij als klas genoten die op mn opleiding nog Juffrouuuuw riepen.

20 likes

*Nvm nvm!!