Forumergernissen

Ik denk dat ik dan gewoon niet snap wat er zo grappig is. Net wat je zegt, ik kijk er zelf neutraal naar en precies daarom zie ik niet waarom het zo leuk is om mensen die wel zo praten na te praten en daar dan om te lachen. Daarom vind ik het denigrerend overkomen
Ik denk ook niet dat letterlijk iedereen die op dat gesprek of in dat topic heeft gereageerd hooghartige gevoelens heeft naar straattaal toe, kan ook dat net als jij het je doet herinneren aan vroeger en dat het eigenlijk een soort zelfspot is. Maar ik vond het wel overkomen alsof veel mensen zich wel degelijk te goed voelen voor straattaal.
Ik vind het lastig om duidelijker uit te leggen dan dit

1 like

over de insteek van het topic mss iig van mijn kant nog even wat toelichting, het is om de straattaal te vieren!

5 likes

He wat vervelend zeg inderdaad. En hoe hoor jij dat dan, via een PM van de mods?

Nou, dat kan ik me voorstellen ja.

1 like

Je kan dan toch ook in het topic zeggem van " hey ik vind je post onprettig zou je miss kunnen aan passen of in een spoiler zo en zo werkt een spoiler" dan dat je gaat flaggen en hopen dat de mods die al druk zijn het oplossen.

7 likes

Luie zweed !

Oh kak heb nu de spoiler in jouw bericht geplaatst… hellup

1 like

Wil je dan boven aan klikken op stuur een persoonlijk bericht naar pretty. En het dan doormiddel van een video uitleggen. Danku tack.

2 likes

Heeft niet helemaal te maken met dat van hierboven, maar het doet me er wel aan denken; volgens mij heb ik al meermaals per ongeluk een bericht gerapporteerd. De vlag per ongeluk aangeklikt en dan niet meer ongedaan kunnen maken. Klopt dat? Of krijg je ook nog altijd zelf een bericht dat je iets gerapporteerd hebt? Want als dat laatste wel het geval is, dan heb ik niks gezegd.
Oftewel; hoe weet ik zeker dat ik iets (per ongeluk) heb gerapporteerd?

4 likes

Huhhhhhhh je kan een bericht rapporteren/flaggen? Nooit geweten. Op mobiel zie je dat niet eens volgens mij.

Tot zover mijn bijdrage.

2 likes

11 likes

Maar dat zie ik bijvoorbeeld ook niet bij @Zemraluani staan. Is dat niet als je een flag gekregen hebt ofzo? Ik snap sowieso niet waarom een flag uitdelen/krijgen een badge(/achievement) zou zijn? Hm onduidelijkheden

1 like

Hahaha lekker snitchen voor eigen gewin.

5 likes

Hmm, ik zat meteen even te kijken, maar ik heb die badge nog niet en ik heb wel een keer een post geflagged (omdat een off-topic discussie lang doorging en ik een mod even wilde laten meekijken).

:thinking:

1 like

Als je iemand snitched krijg je een grotere cel!

5 likes

Ik heb al heel lang geen badge meer gekregen, wie zal ik flaggen

7 likes

wat het per ongeluk flaggen van posts betreft kan ik je geruststellen, dat wordt pas verstuurd wanneer je het helemaal afmaakt, dus de reden selecteert en klikt op ‘flag post’. je krijgt hier verder trouwens geen bericht van.

6 likes

ja app groepen zijn het schaduwforum :joy:

3 likes

Ik besteed schandalig veel tijd op dit forum en dan nog heb ik 90% van de tijd geen idee waar het over gaat als mensen over groepjes beginnen :flushed:. @Krabsalade zullen wij een appgroepje voor sociaal
incapabele sukkels beginnen?

21 likes

Ik denk dat het verschil is dat jij geen bericht hebt gehad van mods over de inhoud van je posts en of je daar iets aan wil veranderen.
Ik kan me wel voorstellen dat het anders voelt om hier te zijn als je wel aangesproken wordt op je inhoud.

3 likes

De vorige x dat er over groepjes gezeurt werd in dit topic werd diegene met 15 accounts ontmaskerd. Mooie tijd

44 likes