Ja kakkers in witte polo’s oa
probeer het vooral goed te praten.
Vind het zelf vooral kansloos dat er hier een discussie op een forum moet ontstaan over het taalgebruik van een erge ziekte. Maar laten we vooral moeilijk gaan doen wanneer iemand een zogenaamde “dagboek post” maakt of pa.tat/friet gebruikt.
Succes ermee.
Juist, aanpassing van woorden op het forum. Laten we dat ook bij ziektes doorvoeren.
Hij zei ‘wat een zeik wijven zeg, zijn vast allemaal vrijgezel’
Is corona eigenlijk al een scheldwoord geworden?
Ik stel voor dat we allemaal onze medische gegevens opsturen naar de moderators en die dan onderzoeken wie van ons op medische basis kanker mag zeggen.
Oh en wie kan bewijzen geboren Hagenees te zijn mag ook blijven kankeren want das cultuur.
ha ha ha ja schijnbaar, maar dan voor “volwassenen”
loopt kanker nou ook al te kankeren
Ach weet je kanker is maar een van de duizend dingen waar ik door getriggerd word hierzo. Als ik daar aan moet beginnen.
Sorry maar ik giiiil.
Iemand : ik vind de discussie om het woord kanker zo irritant.
Het forum : lekker discusseren over het woord kanker.
Ik krijg echt de schurft van deze discussie.
Als ik in het dagelijks leven ook zo fel zou reageren op taalgebruik van het plebs op straat zou ik al lang een enkeltje Pieter Baan Centrum hebben gekregen. Ik vind er ook van alles van, maar ik vind wel meer van alles.
“Ik heb je een pb gestuurd.” En alle varianten daarop.
Goed dat je het nog even extra meldt voor het geval iemand die knalgroene melding rechtsboven niet ziet. Wat een vervuiling van dit forum. Stop ermee.
Nou het is ook echt niet oké om het woord schurft hiervoor te gebruiken. Schurft komt nog steeds voor
Voortaan maar scheurbuik gebruiken ipv andere ziektes als scheldwoord. Tenzij iemand hier te maken heeft met scheurbuik.
Scheurbuik komt ook nog voor!!
Ik zag pas nog een filmpje van iemand die geen fruit at en in plaats daarvan mountain dew met fruit smaak dronk en toen letterlijk scheurbuik kreeg
Dat kan ook echt alleen in Amerika he? (neem ik aan dan, haha)
Voor de tweede keer in de wereldgeschiedenis is een ziekte volledig uitgeroeid. Na het pokkenvirus, is nu ook het virus voor de runderpest van de aardbodem verdwenen
Dus krijg allemaal de pokken en de runderpest zijn nog wel oké.
Hè, ook niet in boekjes of in de supermarkt gezien?