Forumergernissen

Sowieso niet maar die discussies komen juist in heel veel topics steeds voor. Althans dat zijn mi de onderwerpen die ik echt in wel meer topics tegenkom (ik erger me er zelf niet zo aan, heb vingers om mee te scrollen :woman_shrugging:)

4 likes

Wanneer er in topics gevraagd wordt om tips terwijl het hele topic vol staat met tips, scroll gewoon even terug en/of gebruik de zoekfunctie. Zoals vandaag in het dm topic (niks persoonlijks tegen jou verder @Ohappyday), maar ook regelmatig in het beautytopic als het gaat om “de beste zonnebrandcreme” of wat te kopen bij sephora.

18 likes

Beste zonnebrandcreme wordt echt soms om de paar dagen gevraagd

9 likes

Laf it :joy:.
Klinkt eerder alsof je gewoon een lafaard bent :joy::joy:(die zin dan hè)

3 likes

Ja sorry, ik maak me hier heel schuldig aan. Soms gebruik ik zelfs ‘loef’, dus mss heb je een grotere emmer nodig nu.

4 likes

Ik vind het gewoon irritant worden wat mensen hier wel niet allemaal vies en goor vinden.
Ik zie gewoon voor me dat jullie in zon opblaas bubbel naar buiten gaan en niks aan durven raken. Want iehl iehl andere mensen raken dingen aan.

Teennagels kauwen is wel facking goor.

42 likes

Oeps, ik voel me aangesproken. Maar ik denk dat je wel een punt hebt alleen heb ik smetvrees en ga ik (helaas) erg slecht op sommige dingen

1 like

O, ben wel benieuwd wat dan? Maar mss mis ik alle dirt (hehe) omdat ik het tmi topic niet aan kan.

1 like

Nee niet in t tmi topic ik kom daar amper. Maar vooral in de bloggers topic.
" oh een dier raakt iets aan goor."
“Oh een kind raakt iets aan goor”
" oh andere mensen hebben dat ook aangeraakt goor"

13 likes

Wtf waarom is iedereen gek op teennagels kauwen opeens? Ik heb echt een cruciaal moment in forumgeschiedenis gemist :older_woman:

1 like

Nou dat klinkt ook allemaal goor. Lekker boeiend verder, zolang jullie kinderen van mijn bitterballen blijven, beloof ik jullie niet te pletten met mijn plastic bubbel. Iedereen blij. Interesseert me dus echt geen ene reet wat anderen doen, zolang ik het maar niet hoef te doen.

5 likes

Precies dit. Mensen doen altijd zo beledigd als ik iets vies vind. Prima dat jij alles goed voor je weerstand vind, maar blijf met je gore poten van mij/ mijn eten af. Iedereen blij.

1 like

Ja denk dat mensen hier een beetje op aanslaan

11 likes

Dit was inderdaad wel erg lomp gezegd van me, heb je helemaal gelijk in.

Zo communiceer ik het natuurlijk niet.

Ik erger mij aan die verontwaardigde “kijk wat LifeOfYvonne* nou weer zegt!! Kan echt niet!!’ reacties. Terwijl ik alleen maar denk, waarom volg je haar überhaupt? En deel je dat hier vervolgens? Daarmee hou je haar fame alleen maar in stand aangezien haar profiel privé is

*geldt voor elk juicekanaal

33 likes

Deze discussie is echt al 100 keer gevoerd en er komt nooit iets uit, dus laat mensen in het Boulevard topic gewoon Boulevard meuk posten.

5 likes

Boeie, er hoeft toch niks ‘uit te komen’, dit is gewoon een topic om je ergernis te uiten. Niemand wordt verder tegengehouden om in dat topic te posten

10 likes

Ik zie nog echt zo vaak de vraag ‘waarom een boze smiley?’ voorbij komen, het antwoord is ook altijd ja per ongeluk, sowieso kleine kans dat iemand dan gaat zeggen ja vond het echt een domme kutpost

81 likes

Dan doen ze ook wel een duimpje ipv een boze smiley

9 likes

Kunnen alle katten- en kattenoppasgerelateerde vragen in het kattentopic, want volgensmij zijn die beesten toch het liefst zonder mensen

8 likes