Als ik me niet vergis ging het op 1 april voor het eerst over die lounge, en zit er gewoon een clubje zich te bescheuren iedere keer als mensen erover beginnen, en is de grap dat het gerucht dan gevoed wordt
Ik vind het eigenlijk wel grappig als mensen zich er zo over opwinden haha
Als iedereen twijfelt aan het bestaan van de lounge hoef ik jullie ook niet meer in mn dm’s te zien met de vraag hoe je erin kan komen
Ehhh screenshot
Maak die lounge en blijf daar dan lekker
Kunnen we het hier weer over andere dingen hebben.
Ik erger me aan de lounge ergeraars. Lounge is mijn happy place
Ik chill alleen in de Zalando Lounge
Dat is ook mijn happy place !
Mijn safe space
waar alleen ik en mijn creditcard bestaan
Live Laugh Lounge
Zoiets als bij JoopAndries en Esther75? Met website benoemen enzo.
Geen idee, gelukkig onthoud ik niet alles
Nee dat snap ik Ik kende ze ook niet. Maar door een vraag kwam ik in het menu-samenvatting bij welkom terecht en daar zie je alle nieuwelingen. En dan zie je dat in hun eerste berichten er meteen over hun website wordt gerept.
Ik vind al die ‘brief binnen, dagtekening 20 juno’ berichten in het belastingaangifte topic echt zo stom, wie boeit het nou dat jij geldt binnenkrijgt, dat topic is er toch voor vragen.
Maar miss ben ik gewoon zuur dat ik zelf weer mijn organen moet afstaan
Ja, dat is ongemakkelijk.
Daarmee vat je volgens mij het beautyblogtopic samen.
Het gelly bad - of welke spelling er gebruikt wordt. Zo klaar mee.
Ik vind het echt irritant als er in het stel je persoonlijke vraagtopic een poll gemaakt wordt door iemand die overduidelijk vooral haar eigen mening/standpunt/prestatie wil delen ipv nieuwsgierig is naar wat anderen vinden. Die polls zijn ook vaak te herkennen doordat een van de eerste stemmen van de vraagsteller zelf komt. Ik moest ff heel lang nadenken over een voorbeeld, maar iets als dit:
- ja
- nee
0 stemmers
Hahaha dit resultaat ook. Alsof de meesten “Ja” zouden kiezen.
Een “oprechte” uitslag!