Wie zijn de populaire forummers
Ja ik wil onderhand wel eens een lijst zien . En wat maakt een forummer populair.
Hoe meer je je gordijnen wast hoe populairder!!1!!1
Sorry flauw grapje ![]()
Nou denk dat iedereen die grappen maakt over “de lounge” zichzelf in elk geval heel populair vindt ![]()
Je post het in ieder geval in het goede topic
kan je lang wachten.
Nou inderdaad. Ik zie regelmatig posts waarin gezegd wordt dat ‘‘populaire’’ forummers met meer wegkomen, maar wanneer er wordt gevraagd wie dit dan zijn, is het stil.
Ja dit is mijn forumergernis
Nu even goed zoeken naar Penny, misschien wil zij wel een populariteitsbepaling doen dmv een poll.
Wow shit ik dacht ik sta bovenaan hoe is dt mogelijk, maar je staat altijd zelf bovenaan. ![]()
Daar staan duimpjes toch niet bij?
Haha populaire forummers die zich afvragen wie de populaire forummers zijn ![]()
interessant
Er zijn toch gewoon bepaalde forummers die meer likes krijgen/ meer kunnen zeggen dan anderen? Ga hier geen lijst neer zetten wie dat zijn, want dat is wel duidelijk lijkt me.
En de meeste van die forummers zijn ook mijn favo forummers, dus no offence.
Bestaat die lijst maar uit een persoon ja.
Ik moet zelf altijd aan @Zemraluani denken en @anon50301661
Ik heb een like dus ik heb er nu 3 ontmanteld.
Ja @Zemraluani heeft ook vanaf het begin de meeste likes EN de meeste posts geplaatst, ouwe spammer
ik ben eerder onder de indruk dat @LastYoungRenegade 4,5 keer zoveel berichten heeft gelezen als de moderators