Mensen die geen dag voorbij lijken te laten gaan zonder een of meer polls te plaatsen… die eh begrijp ik niet zo goed. Dat fanatisme, die polldrang, wat is dat?
Dat weet ik ook niet, maar je zou er achter kunnen komen via een poll!
Nah, vind het meer een persoonlijke vraag
Altijd als ik ergens iets zie staan van “Waarom mogen de mods dit wel”
Dan lees ik eigenlijk " ohoo de juffrouw zei poeeeep"
Ik zie dan altijd een kleuter die jankend en stampvoetend haar zin wil doordrijven
Hahaha ik ga echt stuk om de antwoorden op deze poll.
Discussies over wat wel/niet gepost mag of kan worden in bepaalde topics
Haha een gat in de lucht springen betekent juist dat je mega enthousiast bent
Heb ik dit niet onlangs al gelezen op of via het forum?
Ik moet altijd een beetje met mn ogen rollen als ik lees dat iemand zoveel geluidsoverlast ervaart dat ze de tv niet meer kan horen :’) vind dat echt ongeloofwaardig
Door vliegtuigverkeer - als je boven een baan woont - helaas wel echt een ding. Dan moeten we even pauzeren als we een serie of een film aan het kijken zijn omdat je echt niks hoort. Nog erger als het hard waait
Maar in jouw geval waarschijnlijk een andere situatie?
Aah vandaar haha
Ik denk dat ze mijn post van vandaag bedoeld. Dat gaat heel hard hier.
Maar gelukkig verhuis is binnenkort naar beter geïsoleerd en nieuwer huis
Dit
Ik kan de tv niet meer horen als ik chips eet. Dat is al voldoende geluidsoverlast om altijd met ondertiteling te kijken. Want geen chips is niet echt een optie.
Ja en sowieso zit er aan die bedragen nooit een context vast. Studeer je, werk je, krijg je zakgeld van je ouders, voor hoeveel mensen doe je boodschappen, dat soort shit. Dan is het ook een loze vraag imo.
ten vierde heb ik nooit enig idee en voel ik me daarna een jaren 50 huisvrouw omdat ik dat misschien wel zou moeten hebben
Soms vergeet ik dit echt en ga ik er gewoon van uit dat alles waar is. Zo naief
Is trouwens ook niet voor iedereen een leuk onderwerp, geld.
Nee ook die vraag waarom geef je maar 0-100 uit? Ja er zijn vast 3 mensen die minimalist zijn maar lijkt me verder wel duidelijk waarom