Forumergernissen

Jaa maar ik heb liever gwn dat iemand meer zout op de wond gooit dan op een afstandje de meest saaie snack ooit staat te vreten

14 likes

Hahaha waarom nou. Als je serieus genomen wil worden vooral met dit soort dingen gaan strooien ja. Doe eens normaal.

24 likes

@kali was helemaal niet onbeleefd oid in haar eerste post. Er werd letterlijk om input gevraagd en dat gaf zij. Ze zei niet dat je geen kinderen mag krijgen, maar dat je die handvaten van een behandeling wel handig zijn en een behandeling beter voltooid kan zijn.
Daar is totaal niks mis mee. Daarna escaleerde het omdat er een gebrek aan relativering door sommige forummers was.

27 likes

Je haalt nu mensen door elkaar. Wel allebei een groene ava dat wel.

4 likes

Ik hoef je niet eens uit te dagen want je bewijst precies mijn punt zonder.

4 likes

Ik ben shaar niet en heb ook geen koophuis helaas

5 likes

Linkje? Waar gaat dit over

2 likes

mijn punt is dat jij precies bent wat je anderen verwijt: onveilig. Ik doe verder niks. Ik reageer alleen op jij die mij blijft aanhalen.

3 likes

Te laat ik heb dr al een link gestuurd.

5 likes

Ik bedoel dit echt goed, maar ik denk dat het verstandig is om het forum voor nu even af te sluiten.

Ik denk eerlijk gezegd dat er nu van beide kanten niks nuttigs meer te bereiken valt. Dit wordt een beetje een #fyaad2.0 zo

16 likes

Hee ze vervult gewoon haar rol! Onze forumencyclopedie

2 likes

Heb wel echt een leuk spiegelbeeld ja, maar ik echt niet voor mijn lol al jouw berichten lezen.

En ga nu niet stom lopen doen door te suggereren dat ik op je heb gereageerd op die manier omdat je shit post over je kinderen. Het is gewoon voor iedereen leesbaar he. Dus we weten allemaal dat dat niet waar is. Zoals hierboven en onder ook al gezegd. Stop gewoon lekker met reageren. Ik ga iig niet meer op jou reageren. Jij denkt namelijk van wel, maar ik haal hier geen plezier uit.

4 likes

Ik heb geen paard in deze race verder

Maar ik merk een verschil in emotie achter jouw Posts vs die van iedereen met wie je nu in discussie bent. Je geeft zelf ook aan dat het je veel doet, misschien kan je het beter loslaten en iets leuks gaan doen (het is mooi weer!) ipv blijven happen op alles wat iedereen zegt.

Mag je natuurlijk doen, maar het lijkt mij vrij duidelijk dat je alleen jezelf ermee hebt. Eigenlijk wat @Bunnyslippers ook zegt dus

12 likes

Jeetje nog eentje, mensen die openlijk even sensatiebelust als gemakzuchtig zijn.

5 likes

En nu moeten zij raden wie zij zijn?

15 likes

Penny kom er maar in

8 likes

ik mis penny zo

11 likes

Do it! :smiling_imp:

1 like

Irritant hè meid

@Crusti_Croc pov: ik blijf mn gebruikersnaam veranderen omdat niemand ooit behoefte heeft aan mijn bijdrages

3 likes

Ja joh jammer :sob:

1 like