Highly doubt it.
Nee haha.
Of op Viva, daar gaat het toch altijd over Het Groepje. Echt geen haar beter dit forum
Nou dan zijn we eruit denk ik? We zijn reddeloos verloren. Als het v-woord valt…
sorry hoor
Terugkerende discussies hoe je bruiloft, kraambed, zwangerschap, ouderschap, vakanties, verhuizingen en zelfs eetgewoontes moet organiseren en invullen in combinatie met een soort superieuriteit van “in mijn omgeving doet niemand dat zo!!!” ondanks het redelijk normaal is in Nederland.
Wel een like voor al die mensen die in deze doodsaaie discussies toch nog leuke afwijkende meningen hebben zonder zich te verantwoorden.
Maar misschien moet ik gewoon de youtubers/bloggers/beautyblogtopic op negeren gaan zetten.
Of gewoon die topics deleten zodat iedereen dat leed bespaard blijft.
Dan kunnen we het hele forum opdoeken toch 🥹?
Beetje jammer als je denkt dat het forum alleen om die drie topics draait.
Sowieso niet maar die discussies komen juist in heel veel topics steeds voor. Althans dat zijn mi de onderwerpen die ik echt in wel meer topics tegenkom (ik erger me er zelf niet zo aan, heb vingers om mee te scrollen )
Wanneer er in topics gevraagd wordt om tips terwijl het hele topic vol staat met tips, scroll gewoon even terug en/of gebruik de zoekfunctie. Zoals vandaag in het dm topic (niks persoonlijks tegen jou verder @Ohappyday), maar ook regelmatig in het beautytopic als het gaat om “de beste zonnebrandcreme” of wat te kopen bij sephora.
Beste zonnebrandcreme wordt echt soms om de paar dagen gevraagd
Laf it .
Klinkt eerder alsof je gewoon een lafaard bent (die zin dan hè)
Ja sorry, ik maak me hier heel schuldig aan. Soms gebruik ik zelfs ‘loef’, dus mss heb je een grotere emmer nodig nu.
Ik vind het gewoon irritant worden wat mensen hier wel niet allemaal vies en goor vinden.
Ik zie gewoon voor me dat jullie in zon opblaas bubbel naar buiten gaan en niks aan durven raken. Want iehl iehl andere mensen raken dingen aan.
Teennagels kauwen is wel facking goor.
Oeps, ik voel me aangesproken. Maar ik denk dat je wel een punt hebt alleen heb ik smetvrees en ga ik (helaas) erg slecht op sommige dingen
O, ben wel benieuwd wat dan? Maar mss mis ik alle dirt (hehe) omdat ik het tmi topic niet aan kan.
Nee niet in t tmi topic ik kom daar amper. Maar vooral in de bloggers topic.
" oh een dier raakt iets aan goor."
“Oh een kind raakt iets aan goor”
" oh andere mensen hebben dat ook aangeraakt goor"
Wtf waarom is iedereen gek op teennagels kauwen opeens? Ik heb echt een cruciaal moment in forumgeschiedenis gemist