Forumergernissen

Nou dat klinkt ook allemaal goor. Lekker boeiend verder, zolang jullie kinderen van mijn bitterballen blijven, beloof ik jullie niet te pletten met mijn plastic bubbel. Iedereen blij. Interesseert me dus echt geen ene reet wat anderen doen, zolang ik het maar niet hoef te doen.

5 likes

Precies dit. Mensen doen altijd zo beledigd als ik iets vies vind. Prima dat jij alles goed voor je weerstand vind, maar blijf met je gore poten van mij/ mijn eten af. Iedereen blij.

1 like

Ja denk dat mensen hier een beetje op aanslaan

11 likes

Dit was inderdaad wel erg lomp gezegd van me, heb je helemaal gelijk in.

Zo communiceer ik het natuurlijk niet.

Ik erger mij aan die verontwaardigde “kijk wat LifeOfYvonne* nou weer zegt!! Kan echt niet!!’ reacties. Terwijl ik alleen maar denk, waarom volg je haar überhaupt? En deel je dat hier vervolgens? Daarmee hou je haar fame alleen maar in stand aangezien haar profiel privé is

*geldt voor elk juicekanaal

33 likes

Deze discussie is echt al 100 keer gevoerd en er komt nooit iets uit, dus laat mensen in het Boulevard topic gewoon Boulevard meuk posten.

5 likes

Boeie, er hoeft toch niks ‘uit te komen’, dit is gewoon een topic om je ergernis te uiten. Niemand wordt verder tegengehouden om in dat topic te posten

10 likes

Ik zie nog echt zo vaak de vraag ‘waarom een boze smiley?’ voorbij komen, het antwoord is ook altijd ja per ongeluk, sowieso kleine kans dat iemand dan gaat zeggen ja vond het echt een domme kutpost

81 likes

Dan doen ze ook wel een duimpje ipv een boze smiley

9 likes

Kunnen alle katten- en kattenoppasgerelateerde vragen in het kattentopic, want volgensmij zijn die beesten toch het liefst zonder mensen

8 likes

Forummers die steeds een nieuw account aanmaken om dan precies hetzelfde te gaan doen als ze altijd deden. Wie hou je voor de gek?

41 likes

Ik ben hier altijd echt volledig blind voor, ik snap nooit hoe mensen dat zien.

61 likes

Vermaak ons een beetje, kies een ander karakter om mee te spelen

10 likes

nu ja misschien ben ik argwanend maar ik vertrouw het sowieso niet als er een nieuw account verschijnt hier omdat dit forum naar mijn gevoel echt onvindbaar is

12 likes

Ik erger me juist aan die irritante :+1: in ‘wat je even kwijt wil’ door altijd dezelfde personen. Echt tering kinderachtig.

38 likes

Kun je mij even inlichten, wat is correct en wat is verkeerd gebruik?

3 likes

Posts waarin iets altijd maar neergeflikkerd of -gepleurd wordt ipv neergelegd of -gezet en zo verder. Ik voel mijn aura gewoon reageren.

17 likes

Heeft op mij idd een beetje hetzelfde effect als mensen die ALLES IN CAPSLOCK TYPEN

2 likes

Vreten in plaats van eten. Waaarom.

14 likes

Al die woorden dekken de lading net even wat meer.

7 likes