Forumergernissen

Voornamelijk als het over de wolfspin gaat.

3 likes

Overdreven uitdrukken bijv als je zegt “mijn kind huilde in de bus en toen zijn we uitgestapt” dat iemand dan zegt “jij verdient een award.”
Zeg gewoon “goed van je om rekening te houden met je medepassagiers” of bij het omgekeerde “kaasbitterballen moeten verboden worden” ipv dat "ik vind kaasbitterballen echt helemaal niet lekker.
Het doet me denken aan een soort humor van vroeger ofzo of zoals pubers praten.
Ik weet niet maar ik erger me eraan

10 likes

ik doe dit, ik praat het liefst 100% in hyperbolen, ik ga me dus nu ff in een ravijn storten vanwege deze persoonlijke belediging

65 likes

ik kan op de computer niet reageren met boos emoji dus even zo: :angry:

6 likes

Ik ben zo trots dat je voor jouw mening durft uit komen, je verdient een medaille! grapje

3 likes

Ik vind het altijd stom als iemand reageert met ‘ik gil!’, zo overdreven hysterisch.

30 likes

Ik ga stuk

4 likes

Nee het is gewoon echt m’n mening.

Haha, die wilde ik er idd ook bij zetten, maar dat stoort me minder op de een of andere manier :grin:

3 likes

Ik snap je wel, eigenlijk heb ik een beetje dezelfde ergernis maar dit is niet forum gebonden, dit is gewoon hoe mensen in het algemeen praten tegenwoordig. Alles een beetje dramatisch maken, het OMG effect. “I literally just…” maar ik merk dat ik het nu zelf ook soms doe. Dat ik iets meemaak en dat later dramatischer beschrijf tijdens een gesprek met een vriend of vriendin.

1 like

Ik heb dit ook maar dan met “stoer” taalgebruik zoals “bek houden” of “optyfen”. Dat je dat soort uitdrukkingen in het echt gebruikt kan ik begrijpen maar zo geschreven op het forum vind ik het irritant.

(En ja ik heb deze ergernis al eerder gedeeld hier.)

21 likes

Zinnen die beginnen met vriend. Vriend, blablabla of
“Vriend, ik ben nog niet aan jouw mailtje toegekomen dus je wacht maar lekker tot morgen”
Oee stoer :smiling_face_with_tear:

Zulke dingen en dan vooral in het ergernissen aan je werk topic. En ja dit is een debiele ergernis

2 likes

Lieve schat mag wel toch? En meid en chikkie?
Ik begin te vaak mijn zinnen zo :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind dit in een discussie/bij het uiten van een ergernis echt irritant, zo denigrerend.

13 likes

Nee joh, ligt aan de toon

3 likes

Neeee😫

5 likes

Sorryyyyyy
Ik doe mijn best :sob:

3 likes

Je stelt toch een vraag? :roll_eyes: Dan geef ik aan in welke situaties ik dat niet vind kunnen want denigrerend en dan zeg jij nee joh :sweat_smile: vraag het dan niet als jij je er geen (ander) antwoord op wil haha

4 likes

Oh nee, beem het niet zo serieus. It’s not that deep :sweat_smile:

1 like

Dat doe ik ook niet, vind het alleen irritant (en vind reacties zoals deze van jou nu altijd zo lame he).

8 likes