Forumergernissen

Volgens mij dat het hele forum knalroze was. Of was dat eerder?

4 likes

Misschien mogen we de lounge niet meer in

7 likes

Grapjes over de lounge :yawning_face:

30 likes

een antiergernis maar vind het geklaag over het geklaag in klaagtopics de laatste tijd echt hilarisch

9 likes

Niet persoonlijk @Eddie maar de opmerking you do you :’) lees ik ook steeds vaker.

7 likes

“Own it”. Ook irritant.
Dat zijn echt van die zinnen die ik alleen op het forum lees en daar aan koppel.

3 likes

Maar @Eddie heeft het toch juist niet over inhoudelijk bespreken, gewoon over interessant doen met niche schrijvers door ze te namedroppen. Die ergernis deel ik wel

9 likes

Ik probeer me zulke posts te herinneren maar volgens mij zie ik dit zelden?

35 likes

Murakami is een bestsellerauteur, dat lijkt me nou niet echt niche. En de enige recente post die ik me kan herinneren waarin hij werd genoemd was in het impopulaire meningen topic over dat iemand hem overschat vond

5 likes

Ik kan dit alleen maar lezen op dat stomme toontje van ‘mij nie belle’ :sob:

8 likes

Whaha denk dat dit precies zo’n post is die @Eddie bedoelt :sweat_smile:

25 likes

Hahahaha of dat ze op date zijn en afknappen als ze geen javwjehskqb boek zien staan in de boekenkast van hun date.

Maargoed ik kom zelf niet verder dan boeken van Mel Wallis de Vries, dus dat zal ook wel wat over mij zeggen😂

17 likes

Ja, dit dus. Echt heel passive aggressive juist :sweat_smile:

1 like

Dat is toch ook het idee achter ‘you do you’? Zo van: ‘you do you maar ik vind het vreselijk’. Zelfde als nmsvpe

3 likes

Ja dat weet ik, maar ik word gewoon helemaal kriegel als iemand you do you zegt. Liever gewoon ik vind helemaal kut wat je doet ofzo.

1 like

mja het is wel een groot verlies dat lezen steeds minder populair wordt als vorm van entertainment en daardoor juist meer als een niche of elitaire hobby wordt gezien

er wordt toch hetzelfde over series/tv programma’s/films gepraat en niemand die daar over valt - enkel en alleen omdat dat nu een meer gangbare vorm van tijdverdrijf is

en over dat namedroppen, ja geloof ik niet, er wordt hier net zoveel gepraat (en dus ook genamedropt) over typische 'vrouwen’boeken en fantasy als over ~ literatuur ~

30 likes

Maar namedroppen is toch niet gewoon de naam van een schrijver noemen :eek:

2 likes

Nee dat is meer zeggen van ‘kafka heeft in mijn vriendenboekje in groep 3 geschreven haha’

24 likes

bill viola

1 like

Ik lees steeds vaker van die belerende toontjes van vaak dezelfde forummers, zeker nadat een ander forumlid al iets heeft uitgelegd, rechtgezet. Soms is het toch gewoon punt en weer verder

41 likes