Forumergernissen

Ok maar hoe vaak was JIJ je gordijnen? Als je dat al doet… :rage:

1 like

En IP-adressen?

@Ainu Nouuu :pensive: Net zo vaak als mn handen

4 likes

Niet dus? Wat een gore meid ben je toch, je doet Nederland alle eer aan.

4 likes

Hoezo gaan opzoeken? Het kan toch ook zijn dat forummers bepaalde dingen erg herinneren vooral bij de one-issue forummers.

1 like

Nee het is blijkbaar heel raar als je je kan herinneren dat iemand 3 keer :sparkles:bijna :sparkles: hetzelfde behang koopt, dus ik zou zulke dingen maar niet posten hoor. Dan wordt er nog gevraagd of het wel goed met je gaat :rofl:

2 likes

Oke die heb ik denk ik even gemist

4 likes

Nah jij bent ook wel echt raar tbh

15 likes

@Konijntje heeft wel vaker onvriendelijke & onnodige reacties ja.

1 like

Oh vind het wel interessant, beetje leven in de brouwerij. Maar grote kans dat ze er na kerst niet meer is

39 likes

Ja moest even paar keer knipperen bij die vraag over het logo van @Lula

Kan gewoon niet echt zijn

7 likes

Oh dit heb ik helemaal gemist hoor, het ging mij niet om een behang verhaal ofzo.

Heb nu iok geen specifiek voorbeeld en ook geen namen en rugnummers, maar ik heb het wel regelmatig voorbij zien komen.

2 likes

Ja dan is Flappie al opgegeten.

7 likes

Wow dat je dat bijhoudt, ga je wel lekker?

3 likes

Niks mis met een beetje leven in de brouwerij, maar de laatste tijd vind ik het niveau inderdaad nogal triest. Steeds dezelfde mensen met kwetsende posts of sterke verhalen waar dan serieus op gereageerd wordt.

5 likes

Of bepaalde vragen

3 likes

Fijn dat je de grap nog even uitlegt :grin:

21 likes

Hahaha omg ik ben blij dst het kwartje viel. Want ik wou bijna vragen waarom niet :joy:
Ik dacht wow ik weet dat ze steeds een nieuw account aanmaakt maar dat dat rond kerst is vind ik wel appart.

11 likes

Hahha kan ook dat ze zichzelf elk jaar een nieuw account geeft onder de boom

3 likes

Ik zie het nu echt voor mij. Pakt ze dat betreffende cadeautje uit, zit er alleen een kladblokpapiertje erin met een nieuwe forumnaam.

6 likes

klinkt als een spion die hun nieuwe opdracht krijgt
image

5 likes