Ok maar hoe vaak was JIJ je gordijnen? Als je dat al doet…
Niet dus? Wat een gore meid ben je toch, je doet Nederland alle eer aan.
Hoezo gaan opzoeken? Het kan toch ook zijn dat forummers bepaalde dingen erg herinneren vooral bij de one-issue forummers.
Nee het is blijkbaar heel raar als je je kan herinneren dat iemand 3 keer bijna
hetzelfde behang koopt, dus ik zou zulke dingen maar niet posten hoor. Dan wordt er nog gevraagd of het wel goed met je gaat
Oke die heb ik denk ik even gemist
Nah jij bent ook wel echt raar tbh
Oh vind het wel interessant, beetje leven in de brouwerij. Maar grote kans dat ze er na kerst niet meer is
Ja moest even paar keer knipperen bij die vraag over het logo van @Lula
Kan gewoon niet echt zijn
Oh dit heb ik helemaal gemist hoor, het ging mij niet om een behang verhaal ofzo.
Heb nu iok geen specifiek voorbeeld en ook geen namen en rugnummers, maar ik heb het wel regelmatig voorbij zien komen.
Ja dan is Flappie al opgegeten.
Wow dat je dat bijhoudt, ga je wel lekker?
Niks mis met een beetje leven in de brouwerij, maar de laatste tijd vind ik het niveau inderdaad nogal triest. Steeds dezelfde mensen met kwetsende posts of sterke verhalen waar dan serieus op gereageerd wordt.
Of bepaalde vragen
Fijn dat je de grap nog even uitlegt
Hahaha omg ik ben blij dst het kwartje viel. Want ik wou bijna vragen waarom niet
Ik dacht wow ik weet dat ze steeds een nieuw account aanmaakt maar dat dat rond kerst is vind ik wel appart.
Hahha kan ook dat ze zichzelf elk jaar een nieuw account geeft onder de boom
Ik zie het nu echt voor mij. Pakt ze dat betreffende cadeautje uit, zit er alleen een kladblokpapiertje erin met een nieuwe forumnaam.
klinkt als een spion die hun nieuwe opdracht krijgt