Goh elke tien kilometer nu niet maar er is wel een verschil te horen in het accent. Oostends klinkt niet hetzelfde als Kortrijks of Brugs. Gent en Aalsters hebben totaal niets met elkaar te maken en liggen 27 km uit elkaar.
Ja Gent en de dorpen errond hebben al heel andere dialecten @SpeedOfSound ! Wetteren is ongeveer 10 km verder en klinkt voor mij exotisch.
Ik denk dat onze “v” iets zachter is dan die van jullie. Voor mij klinkt jullie v al snel zoals een “f”
Fucking Westrem
Ik ergerde me hier vanochtend ook aan en weet precies wie
wie
Sorry mensen, ik ga geen credits meer geven. Als ik hierna ruzie krijg met forummers, omdat ik ze niet getagd heb stuur ik ze naar jullie pb door
Aha dit was op egf ook een terugkerende Forumergernis.
dat ik geen p@t@t mag zeggen gvd
Dat elke 2 dagen wel weer terugkomt dat de video’s van Beautygloss zo wiebelig gefilmd zijn. Ja dat weten we nu wel! Kwaliteit boeit niet.
CENSUUR!!!
Ja en altijd weer is er iemand die zegt dat ze er misselijk van worden en het afgezet hebben.
Posts waarin iemand het met iemand eens is die beginnen met ‘Dit.’
Eens. Dit is een topicergernis.
Waar is dit topic dan voor?
Om te klagen wanneer mensen te vroeg over kerstmis beginnen. Zie beginpost.
Ik heb het gevoel dat er de laatste tijd meer forummers zijn die expres willen rellen of voor ophef willen zorgen.
Een gevatte opmerking of gekke vraag moet kunnen, maar soms vraag ik me af wat sommige forummers denken wanneer ze iets plaatsen
Ik denk oprecht dat die mensen zich in het dagelijks leven heel erg vervelen. Het is zelfs wel eens zo geweest dat forummers oude berichten van de andere forummer (soms echt van maanden of jaren terug) gaan opzoeken om zo aan hun gram te komen. Dan moet je wel zo veel vrije tijd om handen hebben… Het valt ook op dat in discussies mensen maar door en door blijven gaan en het discussiepunt tot de laatste druppel uitmelken, vind dat ook zo nutteloos, alsof ze niks beters te doen hebben.
En er zijn miljoenen gespreksonderwerpen
Namen en rugnummers.