Forumergernissen

Wat?

Spill the tea!!

1 like

Dat waren twee (meme-achtige?? weet ik het) uitdrukkingen, dus snap in die context wel dat er Engels gebruikt wordt.

1 like

Ja het ligt ook echt aan mij dat ik nooit series kijk, nooit op YouTube of memes kijk en geen bloggers of vloggers ken. Ik heb nog nooit iets van de Kardashians ofzo gezien maar dat moet misschien in het biecht- of impopulaire-meningen-topic

2 likes

Inderdaad haha.
Op een normale werkdag: ik word wakker, check insta, fb, ad, nu en forum. Sta op, ga naar werk, werken werken werken. Kom thuis om 6 uur, ga hardlopen of naar de sportschool, boodschappen doen, eten, tv kijken (meestal gtst en wat er daarna komt of dingen terugkijken zoals maried at first sight) en ik ga rond half 10 slapen.
Weekenddag: uitslapen, hardlopen, naar de markt enzo of dingen die gepland staan zoals een museumbezoek of iets met vriendinnen, eten, s avonds vaak stappen en slapen

2 likes

Maar Charlotte jij hoeft woke toch niet te google’en :nerd_face:

10 likes
2 likes

Wat @kika zegt! excuses flauw grapje :sweat_smile:

Ik heb nu meteen gekeken of je de meme die ik als laatst gepost heb, hebt geliked. Gelukkig wel :nerd_face:

2 likes

Haha ja die heb ik nu dankzij dit topic weer in m’n hoofd. En ik kan het dus niet er uit krijgen want het staat niet online.

Moet wel zeggen dat ik de term woke niet kende voordat hij er over zong. Ik had alleen wel kunnen gokken dat er een Engels woord voor gebruikt zou worden natuurlijk.

1 like

Als 90% gezellig het met elkaar over een onderwerp heeft. Dat er dan altijd een paar mensen zijn die dan zeggen " Ik vind dit stooom kan het ergens anders over gaan"
Maar dan vervolgens niet zelf met een onderwerp komen. Het is een beetje alsof je zegt kan je niet even een leuk verhaal vertellen deze vind ik stom. En het daar door voor een aantal verpest.

Als het nou dagen lang over 1 onderwerp gaat oke. Maar je kan toch even iets anders gaan lezen als mensen het over iets hebben wat vaak zo voorbij is. Vooral als ze plezier hebben.

8 likes

Loop je me nu te dissen? Met mijn koningsdagtopic.

3 likes

Ja. Nou nee eigenlijk had je er nog een gif tussen moeten gooien.

ik vind dit geen leuk onderwerp, kan het niet ergens anders over gaan?

3 likes

Het hoefde van mij helemaal niet over een ander onderwerp te gaan hoor :smile: Ik dacht; laat ik de haterz voor zijn. Leek me ook wel leuk om over de hele dag ieders verhalen te lezen met foto’s etc.

1 like

Ik wou hier een verhaal van de jeugd van tsgenwoordig droppen. Maar kan hem nergens vinden… goed verhaal he

Hahah had het ook niet over jou. Ik zag jouw poll meer als voorzorg van een mod idd haha.

2 likes

ja dat zeg je dan en dan blijkt later, als iemand je gaat doxxen, dat je zelf nog maar 21 jaar bent en heel je verhaal is een leugen

2 likes

De jeugd van tegenwoordig is een rapgroep. Ik ben zelf 40 ongeveer zoiets.

1 like