Forumergernissen

Wow, 40. Had je echt 53 geschat.

3 likes

Sssst heb er wat jaartjes vanaf gesnoept.

1 like

je moeder is een rapgroep

4 likes

Oh ja?? Nou eh je broer is een rapper!

5 likes

nee mijn broer is een raap

1 like

Herkenbaar! Ik moet me regelmatig inhouden om wat te typen in discussies want ik ben altijd een beetje bang dat ik het hele forum over me heen krijg door mijn rechtse-niet-hoog-opgeleide (en nog christelijk overtuigd bovendien) persoonlijkheid, maar er zijn ook wel heel veel onderwerpen waar ik wel gewoon mee kan praten of waar ik me maar gewoon beheers
Toch fijn als je niet de enige rechtse rakker blijkt te zijn😅

“Geen biecht hoor maar dit moet even members only dus plaats ik het hier.”

Ten eerste, VERKEERDE TOPIC! En er zitten bijna 1000 mensen in de members only groep maar succes met alle schijnveiligheid.

Ps. Ik weet niet eens over wie het gaat hoor maar ik heb het nu al meerdere keren in een paar weken voorbij zien komen.

23 likes

Het kan ook dat sommigen het liever in MO plaatsen omdat dat gedeelte van het forum niet uit de Google zoekresultaten komt.

Nou, er staan echt geen herkenbare dingen in die berichten hoor. Die specifiek door Google opgepikt zouden worden en bovenaan verschijnen tussen de miljoenen hits. En sowieso: verkeerde topic!

Ligt aan het bericht. Ik kom vaak genoeg persoonlijke topics op Viva en Girlscene tegen als ik bijvoorbeeld op een medische term zoek. Heb ook wel eens iemand op die manier herkend, dus ik snap het ergens wel.

Ja, dus dan zoek je iets heel specifieks wat minder zoekresultaten oplevert.

Dit en dan heel cryptisch het verhaal schrijven zodat je niet herkenbaar bent. Ja neem dan een dagboek.

8 likes

Mensen die een link naar een nieuwsbericht delen en er dan verder niks zelf bij typen. Niet als reactie op iemand, maar gewoon als bericht op zichzelf dus. Vind dat om een of andere reden zo irritant en betweterig overkomen haha, voor nieuws kijk ik wel naar een nieuwsapp. Ik vind dat soort berichten geen toegevoegde waarde voor een forum, wat dit zeurberichtje uiteraard wel is :’)

5 likes

Heb ik ook. Of een filmpje van een youtubers zonder iets erbij. Maar ik ben sowieso allergisch voor onduidelijke berichten. Ben veel te nieuwsgierig.

2 likes

Ik ben vooral altijd te lui/heb geen zin om filmpjes van youtubers te bekijken. Waarom ik trouw wel die topics lees is me ook een raadsel :woman_shrugging:

Vind het ook irritant als men het heeft over de foto/story/outfit van weetikveel wie en er geen foto bij gepost wordt. Moet ik het zelf gaan opzoeken zeker :weary:

14 likes

Ik vind het irritant als mensen zeggen ‘ik kom even binnenvallen…’. Zeg of vraag gewoon wat je wil, het is een openbaar forum.

4 likes

Wisten jullie dat google een heeeele handige site is om vragen te stellen…

24 likes

Dat er een hele discussie over geboorteplaatsen gaat in het Youtuber/blogger topic

1 like

Wat is Google

1 like

Weet ik niet. Ik heb trouwens al een paar dagen eten in mn koelkast weet jij of ik dat nog kan eten of dat ik dood ga… ( ook ren van mn ergernissen die vraag hahaha)

28 likes