Forumergernissen

Tja, dat gewoon bij de naam noemen is hierboven gebeurd en dat werd ook niet in dank afgenomen.

En wat de een overdreven vindt, vindt de ander lollig. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen. Daarvoor zijn we met te veel mensen hier. En dat is prima.

Maar het is wel een keuze om te denken: nah, niet mijn ding dit, ik scroll even door. Of om iemand persoonlijk aan te vallen om iets waar ze niemand mee schaadt.

4 likes

Waar zit de persoonlijke aanval in dan? Oprechte nieuwsgierigheid?

1 like

Het is toch heel specifiek op 1 forummer @Clancy die haar abces een naam noemde? In ieder geval hoe kan dit een forumergenis zijn hahaha. Ik zie dit nooit? Of gemist dan.

6 likes

Ja oké, ik bedoel, hoezo aanval op de persoon ipv het gedrag?

Wat @Sproetjes zegt. Dit is geen ‘forum’-ergenis, maar een specifieke ‘post’-ergernis. Die zonder te taggen in een ander topic becommentarieerd wordt. Men vindt het te goor (terwijl het in het TMI-topic staat, maar zelfs daarvoor was het te goor, want: “er zijn grenzen”), ze mag het geen naam geven, benoemt dan de medische term, maar dat is ook weer te goor volgens sommigen.

Ik vind dit een persoonlijke aanval.

41 likes

Ik snap echt niet dat het je irriteert dat SST het op die manier probeert te relativeren.

8 likes

Met humor maskeer ik nu eenmaal. Of je het grappig vind of niet is aan jou. Couldn’t care less. @EllaFitzgerald

Denk dat iedereen het maar lekker moet laten verder.
Of is het al komkommer tijd?

13 likes

Ik heb dat topic ook echt al jaren gemute omdat ik het vaak per ongeluk opende en dan moest kokhalzen om alles. Self care.

(mijn bericht ging overigens niet over jou want die post las ik juist wel als algemeen)

4 likes

viva alarm!!!

4 likes

Rule 34. Nuff said.

2 likes

Neenee, daar doen ze aan “klussen”. “Manlief en ik gaan vanavond klussen”.

Mijn forumergernis is oprecht dat deze smiley er nog niet is: :nauseated_face:

3 likes

Viva is dood :rage:

1 like

En nu ben je boos?

1 like

weodend

2 likes

Te zeer om het goed te spellen, amai

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mensen die echt alleen maar over zichzelf komen posten en nooit echt reageren op anderen :thumbsdown: laatste tijd weer erg opvallend

28 likes

Ik ben dan nieuwsgierig of die mensen zich hier eigenlijk bewust van zijn
Brb ff polletje maken

1 like

Het sarcastische ondertoontje van bepaalde forumleden naar andere leden toe, om die persoon naar beneden te halen. En bepaalde forumleden die hier helemaal in meegaan tot oneindigheid om de sarcastische opmerking van de forummer die ermee begon verder uit te melken, en popi-jopi over te komen.

Je hoeft niet sarcastisch/onbeleefd te doen naar anderen om punten te scoren. Mag hopen dat je de middelbare schooltijd achter je hebt gelaten als je hier post.

47 likes

Vaguebooking

22 likes