Plinten. Is daarom het interieurtopic ontploft?
Plinten? Die heb ik gemist.
Leve de zoekfunctie haha, ik was ook te nieuwsgierig maar het is eigenlijk niet zo boeiend
Heb je je eigen post gelezen? Was gewoon een kutopmerking. Prima, doe wat je niet laten kan, maar doe dan niet alsof het ‘een beetje flauw’ was.
Okee ik vind stomme kritiek op foto’s dus stom. Dan denk je maar eens na ofzo, met je missende context. Of je vraagt het als je het zo belangrijk acht.
Of je scrollt verder, zoals bij alles wat je niet begrijpt. Een elementaire vaardigheid.
😎
Zeker jaloers op mijn prachtige boudoir met dure lippenstift. Ik begrijp het hoor.
Maar past een foto zonder context dan onder de “wat-je-even-kwijt-wilt”titel? Ik zou dan eerder zeggen dat is categorie dagboekpost. Of als je zegt “kijk ik ben blij met mijn prachtige boudoir met mijn dure lippenstift”, dat ik dan begrijp ah dat is waar ik naar kijk, goh wat leuk (voor je).
Zucht.
Kek ik bedoel kwek
Nou huh ik stel gewoon een vraag? Ter discussie?
Mijn forum ergernis is dat ik teveel hier ben en daardoor van alle opmerkingen de discussies weet
Zelfs mét helm!
Nee die vind ik niet contextloos genoeg. Hierbij denk ik nog “ohja leuke badeend”
Dit zo bijv posten zonder text vind ik gek.
Ik moet wel zeggen mystiek is ondergewaardeerd
We wilden toch allemaal weten wat er onder de pleister van Nelly zat
Nu wil ik wel weten wat het is
Ja helemaal mee eens. Waarom erger je je aan het deut dat je een pist niet begrijpt?! Vraag om context of get a life haha
*waarom erger je je aan het feit dat je een post niet begrijpt. Ps. Ik heb NIET gedronken
Ik heb geen idee. Ik heb gewoon voorwerp gegoogled en dit was het raarste voorwerp.
Ik ben teleurgesteld in je
Uitleg please.