Ik vind dat ge-“ze” ook wel stom. Tag gewoon
Haha ik vond dit topic echt al een zuur viva gehalte hebben maar dit spant wel echt de kroon hoor.
Ik had het persoonlijk niet alleen over die ze. Maar laatst ook een foto van een ei? En die nieuwsberichten zonder erbij te zetten wat je er zelf van vind vind ik ook fucking irri.
Haha ja ik had het ook niet over jouw bericht eigenlijk. Misschien had ik ook maar moeten taggen maar eens!!
Komt gewoon door de januari-dip. Straks wanneer het zonnetje gaat schijnen is iedereen weer vrolijk.
Nee hoor, dan komen de mensen klagen dat ze de zomer haten omdat ze dan niet willen dat andere mensen plezier hebben buiten terwijl ze zelf binnen willen zitten.
Nu wil ik stiekem hier foto’s plaatsen van random voorwerpen, zonder context en er verder ook niks over over toelichten. Wordt vast op prijs gesteld.
Het is maar een forum en we zijn best wel streng voor elkaar hier.
Het is ook nooit goed hè
Laten we ff met elkaar in een kringetje zitten en iedereen een complimentje geven
Ik heb wel voor elkaar dat we een zomertopic hebben!!! Zeikvrije plek
Dit.
En hypocriet. Want ik mis hier nu ook de context en moet nu ook op m’n handen gaan zitten om m’n kostbare vrije tijd niet te verpeuzelen door het hele forum af te struinen op zoek naar die “kutalpaca’s”
Jaa een plek waar geen pompoen mokken zijn heerlie.
Kan iedereen dit opvolgen?
Tip voor mezelf: minder schelden met God, gebruik interpunctie, het is edit en niet exit
ik ben een paar dagen niet obsessief op het forumpje geweest en het voelt alsof er drie wereldoorlogen gebeurd zijn
Mijn mooiste momenten zijn altijd als iemand reageert dat je de pik op ze hebt omdat je blijkbaar al eerder iets directs of onaardigs (in hun ogen) hebt gezegd en jij denkt: Ik… weet niet wie jij bent??
Dat zijn ook meestal de mensen zonder avatar. Alsof ik mijn best ga doen om jou te onthouden als jij niet eens de moeite neemt om een leuk plaatje te kiezen.
Dit. Alpaca’s, plinten en nog iets wat ik vergeten ben