Forumergernissen

Wil je best taggen, maar je was niet de enige

1 like

En het woord banter.

20 likes

Ik zou liever ieder bericht met vieze verkleinwoorden zien dan altijd dat Engels jargon dat over niets gaat.

2 likes

Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik uit eten was. Ik kreeg bij mijn pizza een flesje olijfolie en dat omschreef de ober als ‘een sausje van olijf met een hintje chili’.

17 likes

Haha nee dit gaat te verrr

3 likes

Beetje drizzlen over het bedje van rucola.

5 likes

Ja :smiling_face_with_tear:

1 like

gadverdamme

Reuze. Jottem.

2 likes

Ik hoop dat iedereen dat lekker in het belasting topic houdt

4 likes

En om de tijd te overbruggen, kun je nog even meelezen met de ‘mijn woz waarde is met 357% gestegen en nu moet ik een tientje extra belasting betalen, zo oneerlijk’ posts.

Over een jaar of wat kan ik op geen enkele manier meer relaten met de Viva vibe hier.

44 likes

Ik zou die het liefst eigenhandig verplaatsen naar het First World Problems topic.

9 likes

Zin an!
money-crying

4 likes

Hebben jullie het geld al binnen want ik heb op 1 maart 0.01 uur aangifte gedaan en ik heb nog steeds niks ontvangen!?!?

26 likes

Mijn favo is dat er een belasting topic is wat ik kan skippen. Maar toch ontkom je er niet aan want wwjek , waar erger je je aan , en durf te vragen staan toch vol.

7 likes

Op elke belastingpost in een ander topic gewoon als antwoord de link naar het belastingtopic posten :ok_hand:t3:

4 likes

Gelukkig is er de mogelijkheid tot het… verplaatsen van posts :magic_wand: :star:

15 likes

Of dat :rofl:

4 likes

Ipv de link meteen te plakken. Eerst op het “ketting” icoontje in de menubalk klikken (hyperlink toevoegen). Dan maakt hij er een normale link van ipv afbeelding :grin:

2 likes

Ik heb het idee dat dat alleen gebeurd bij een reel. Of gebeurt het bij jou ook bij fotos?

3 likes