Echt, voor de laatste keer het maakt me geen fuck uit dat je mij erop aansprak. Ik kan het hebben en ik geef je gewoon gelijk. Alleen HOE.
Ja fuck. Wilde hier helemaal niet gaan reageren. Wist gewoon dat het over die discussie zou gaan . Het is ook goed zo.
Zoals ik?
Zo, hoeven we alleen jouw mening hier nog te lezen.
Dit is vaak ook wel een beetje the circle of forumlife denk ik: als je iets al vijf keer vriendelijk uitgelegd hebt dan heb je een zesde keer misschien geen zin meer om het vriendelijk te doen. Dat is dan lullig voor die zesde persoon die zich er niet van bewust is dat iets al vaker besproken is, maar tegelijkertijd kun je ook vinden dat die persoon zich beter had moeten inlezen (op het forum of daarbuiten)
In coronatijd gebeurde dit ook de heeeeeele tijd in het coronatopic. Dan kwam de zoveelste poster van “hoihoi mijn coronatest is heel licht positief maar mijn tante geeft dus een afscheidsfeestje omdat ze doodgaat vinden jullie dat ik wel of niet kan gaan oh ja mijn zwangere zus en mijn oom met kanker komen ook, ik doe er even een poll bij!!” en een jaar later de posts met “hoihoi ik ga denk ik niet de booster nemen want volgens mij is dat helemaal niet effectief, wat denken jullie”, ja de eerste twee keer wil iemand nog wel uitleggen waarom die booster wel effectief is of waarom een stel onbekende forummers niet voor jou kunnen bepalen of je wel of niet naar je tantes feestje moet gaan, maar na een paar keer worden de reacties ook meer van “de effectiviteit van de booster is inderdaad niet zo heel hoog bij ezels dus ik zou 'm maar niet nemen”
Maar eigenlijk zie je dit wel bij alle topics in het beautytopic (“ik ontvang graag tips over de beste zonnebrand voor je gezicht bvd”), of in het kinderwenstopic (“heyyyy iedereen wij zijn anderhalve dag bezig met zwanger worden en ik heb net deze twaalf verschillende soorten ovulatietesten besteld maar hoe gebruik je die eigenlijk??”), in het strak in je zwempaktopic (“kan iemand even helpen met mijn schema, ik heb vandaag een appel, twee boterhammen en een hele broccoli gegeten en zes uur hardgelopen, denken jullie dat dit oke is zo”) of in welk topic dan ook. Soms is het geduld gewoon een beetje op
Sowieso @Daelyss iedere keer op dit forum als iemand om zonnebrandtips of witte t-shirt tips vraagt
ik ging dus nu de witte t-shirt tips opzoeken, maar ergenis:
Van afgeschermde profielen kun je niet door voormalige posts/reacties scrollen
edit: aangepaste ergenis: mijn teleurstellende forumvaardigheden.
kan wel joh, zoeken en dan @gebruiker
Ja precies als je echt goed wilt stalken moet je een beetje moeite doen jongons.
eerlijk de zoekmachine hier werkt even goed als ecosia
Ja, gewoon jou pb’en
Dan neem je die informatie met een grote korrel zout?
FF Fox News/republicans
anti-scandinavie sentiment
Ben echt benieuwd naar de zoektermen op dit forum, echt genieten voor de mods dat zij dit allemaal kunnen zien
Scandinavië is gewoon kutsaai
Kan er niet eens iemand emigreren naar een land dat niet precies Nederland maar dan nog kouder, saaier en duurder is?
nee helaas is buiten mn comfort zone
zou maar spannende dingen tegenkomen
Zo vaak wordt de zoekfunctie dus gebruikt. Dit is van een heel jaar.
De echte leuke lijstjes zijn bv. wie hoe vaak genegeerd wordt door andere users.
2 april was een goede dag
Zoals België?
Oh en er woont iemand in Oostenrijk das ook saai toch?
Frankrijk! Frankrijk lijkt me echt teringsaai.
Grapje don’t come at me