als er ooit een forummer naar luxemburg emigreert en het forum gaat doen alsof dat interessant is vraag ik ban aan
Ik vind Luxemburg echt zo’n onwerkelijk land, kan bijna niet geloven dat daar mensen gewoon wonen en het leven leven ik zou het eerder geloven dat het een soort Madurodam is maar dan op ware grootte gewoon om mensen wijs te maken dat Luxemburg bestaat.
(En ja ik ben er geweest maar het is gewoon onwerkelijk!)
Van Liechtenstein en Monaco vind ik dit ook.
ik waardeer jouw rants altijd, kwaliteit
Best weinig duimpjes eigenlijk, maar na gister & vandaag zal de teller wel hoger staan (door mij )
Idk ik vind dat wel een cool land
Praten er een eigen taal en Frans en Duits en Engels, ja dan ben je wel een soort Supermens imo.
Monaco mag wel in de zee verdwijnen ja, daar mis je niks aan.
47% expats
Het gaat niet eens zozeer om het land, denk ik. Maar die eindeloze: ja hier… Ja wat hier. Wat de fuck hebben wij daar aan hoe duur de aardappels daar zijn.
Ja of dit in eerste instantie niet benoemen en dan blijkt het later informatie die dus totaal niet toepasbaar is hier
“Ik heb een hypotheekrente van 0,001%”
Hele forum: “Teach me master”
“Oh hihi, ik woon in Niger”
Haha Letzebuergesch klinkt ook / ziet eruit als een soort magische mengelmoes van Duits/Nederlands, echt tovenarij
ben ik ook zo
- nee valt mee
- ja jij bent het ergste
0 stemmers
- You’re getting there sgat
0 stemmers
echt jammer dat het nachos topic inactief is geworden
Ik heb ook echt geen idee waar die mensen wonen. Als ik iets lees over hier is het eerste wat ik denk “ohja duitsland”
Vind alleen @Era haar verhalen leuk want italie is sexy. En niet zo mapangpang saai.
hahaha ik zal straks een foto van de vriezer inhoud voor je maken
Ik wist niet dat jij ergens anderd woonde. Ik dacht dat jij steeds op vakantie was naar rare koude landen.
oh nu het over de zoekfunctie gaat: af en toe zoek ik random dingen terug die ik me dan vaag herinner omdat ik benieuwd was wat de tea ook alweer was. maar ik herinner het me nooit goed genoeg om het ook daadwerkelijk te kunnen vinden. ergernis aan mezelf
Ik ben nog steeds voor het automatisch linken naar mijn posts van zodra spf wordt getypt. Plz make it happen, kan er niet meer tegen haha
Nou mijn echte ergernis is eigenlijk al die posts van “omg ben jij mijn zus??” “hebben wij dezelfde moeder??” “zijn wij dezelfde persoon?!” “heeft mijn man stiekem nog een vrouw???”
NEE je leven is gewoon veel minder uniek dan je denkt
Haha ik vind alleen “ben jij mij?” leuk omdat het antwoord obviously nee is