Ja, dit dacht ik dus ook al.
Heeeeeeel verwarrend allemaal
Ohja en m’n ergernis waarvoor ik hier kwam: mensen die elke post beginnen met “Mijn vriend…” of “Mijn dochter…”. Zit je hier namens hun of wat?
Ja vooral in medische vragen vind ik dit extra irritant op de een of andere manier
Ja maar sowieso lijkt dat topic wel de persoonlijke online huisartsenomgeving voor sommige forummers.
Nee ik was dus ook te laat vandaar mn ergernis.
Ik heb er 1 van de uitleg waarom ze geen polls plaatst. Maar die uitleg was kennelijk ook te persoonlijk om te blijven staan
Misschien bestaat er ook een forum in Snapchatstijl (ofzo weet niet ik heb geen Snapchat) dat alles wat je post een dag later weg is
Bedoel je Facebook?
Tja @Amphitrite nu krijg je dat mensen je posts gaan screenen, staat het niet alleen op het www maar ook in iemands persoonlijke album
Ik vraag me echt af wat voor lol je dan nog uit forummen haalt. Verder wel eens met @Soy.peor hoewel ik posts waar ik heel veel duimpjes op krijg tegenwoordig ook niet meer weghaal. Reageer dan liever dat ik het niet zo bedoelde.
Edit:
Ok dat laatste klinkt heel dom. Maar bedoel meer dat als ik in een discussie beland en ik het anders bedoel dan het overkomt ik dat dan aangeef. Niet dat ik standaard mijn mening aanpas als ik heel veel duimpjes krijg.
Jaa dat blijft echt mn favo dat gezeur over die safe space. Schat je zit op het internet.
Ja wie weet wie er achter de avatars zitten haha.
Ik ben ook een 53 jarige man
Oh wou je daarom een foto van mn borsten. Ik dacht dat je gewoon onzeker was over de jouwe.
Haha dittt
Elon??
Nee Mark Zuckerbergje. Die weet ook alles
Ik word liever Apartheid Clyde genoemd.
Het plaatje past helemaal, je avatar is ook een referentie naar de smaragdmijn die je vader wel/niet bezat!!