Ik vroeg me al af waar je bleef.
Voor wie benieuwd is naar de resultaten. De afgelopen 150 reacties ofzo stemmen mij niet echt positiever eerlijk gezegd
Gebruiker is geschorst staat er
Lachen wij nu in medelijden?
Nee.
Oh jazeker
Andere suggestie?
Flauw!
Oh waar kun je dat zien dan? Ik zie haar post gewoon nog
Ja die zie ik ook, maar klikte op haar profiel want ik dacht wie is dit ook al weer
Klik op t profiel.
Is er toch nog iets goeds gebeurt na deze discussies.
Nah, waarom mag deze trol niet ff langer trollen? Dat konijn mocht ook een paar dagen gemeen zijn.
Of is dit een van haar nieuwe accounts?
Oh ok! Nou dan hoop ik dat ze lacht in zelfmedelijden
Nee die konijn is weer ieMnd anders
1 goed ding aan deze 200 berichten van de afgelopen 24 uur, is dat de investigator is geschorst.
Waarom is ze geschorst dan? Bericht in dit topic was irritant ja… maar om nu daarom geschorst te worden of mis ik iets?
zo gaat dat in een dictatuur
Mee eens. Het zit hem mij niet eens in het aanspreken op haar bericht, maar in de voor mijn gevoel neerbuigende grapjes die daarna gemaakt worden. Daarmee bedoel ik dan de opmerkingen over alleen op A1 niveau communiceren, opleidingsniveau etc.
Ik denk ook dat wat hier nu gebeurde precies is wat bedoeld wordt met de sfeer soms.
Eigenlijk waren 100% van haar posts en reacties gruwelijk irritant en puur bedoeld om te rellen dus dat lijkt me genoeg, maar misschien zit er nog meer achter, dat weet ik niet.
Oh ook gewoon racistische opmerkingen, good riddance