Forumergernissen

Nee dat is gewoon weer een van mn spelfouten.

2 likes

Dit, ik ben het gewoon niet eens met @ZusjevanJoost maar zou het wel vervelend vinden als ze zich door mijn posts belachelijk gemaakt voelt. Dat was in ieder geval niet mijn intentie, dus excuus als dat wel zo over komt. Vind haar verder ook gewoon een leuke forummer. Je merkt alleen heel duidelijk dat 2 groepen het gewoon echt niet eens gaan worden, nou ja, dat is ook gewoon oké toch. En als ik iets lelijks zeg of iets wat iemand echt kut vind dan mag je me daar trouwens ook prima op aanspreken (of per DM als dat chiller is), want 9 van de 10 keer zal ik dat ook niet zo bedoeld hebben. Online tekst en humor is gewoon zo subjectief. Gelukkig ook maar eigenlijk.

14 likes

Het is allemaal goed hoor schatjes! Lief van de mensen die het even voor me op wilden nemen. Verschillende mensen verschillende meningen :relaxed:

32 likes

Ik snap niet dat je je daar zo erg aan kan ergeren? Ik bedoel, het is maar een poll? Zag dat je hem zelf ook opnieuw hebt aangemaakt, dan is het probleem toch verholpen. Het is maar een forum hoor :joy:

4 likes

Idd niet zo’n big deal om er in 2 topics over te klagen

5 likes

Het was nu niet alleen die polls in een ander topic werd ook wat verwijderd waardoor het een rommeltje werd.

Kijk als je iets post en je krijgt een reactie nog waarvan je denkt hmm zo bedoelde ik t niet of hier heb ik geen zin in ik verdwijder het. Oke. Maar na een paar reacties wat al een half gesprek is.

8 likes

Safe space op een openbaar internetforum met tienduizenden bezoekers en gebruikers 🥹

5 likes

Maar wat voor zin heeft posten als je het toch binnen enkele minuten/uren verwijderd? Ik snap er echt geen reet van, post het dan niet.

17 likes

Haha @Amphitrite: post een heel verhaal met uitleg waarom ze dingen verwijdert.

Vijf minuten later: post is verwijderd.

🥹🥹🥹

Consequent wel.

47 likes

image

9 likes

Dat ze hier semi bekend was en daarom soms dingen verwijderde en dat ze de specifieke poll achteraf confronterend vond voor chronisch zieken ofzoiets.

2 likes

Ja, dit dacht ik dus ook al.

2 likes

@Soy.peor heb je screens?

11 likes

Heeeeeeel verwarrend allemaal

1 like

Ohja en m’n ergernis waarvoor ik hier kwam: mensen die elke post beginnen met “Mijn vriend…” of “Mijn dochter…”. Zit je hier namens hun of wat?

25 likes

Ja vooral in medische vragen vind ik dit extra irritant op de een of andere manier

6 likes

Ja maar sowieso lijkt dat topic wel de persoonlijke online huisartsenomgeving voor sommige forummers.

21 likes

Nee ik was dus ook te laat vandaar mn ergernis.

5 likes

Ik heb er 1 van de uitleg waarom ze geen polls plaatst. Maar die uitleg was kennelijk ook te persoonlijk om te blijven staan :joy:

5 likes

Misschien bestaat er ook een forum in Snapchatstijl (ofzo weet niet ik heb geen Snapchat) dat alles wat je post een dag later weg is

4 likes