Mensen die het niet lukt om een spoiler goed te plaatsen. Hoe moeilijk is het nou
Mensen die dingen niét in een spoiler hoeven plaatsen. Zoals een stom grapje ofzo. Ook irritant.
Dit vooral.
Mensen die afko’s haten. Is gewoon een aanval op mijn cultuur
Het stomste vind ik het als mensen een verhaal anoniem willen vertellen en dan bijv de persoon over wie t gaat of t adress ofzo in een spoiler zetten. Wat verwacht je dat niemand dat dan kan lezen behalve degene op wie je reageerd.
Haha ja ook dat! Iedereen kan er op klikken
Ik haat het niet, vind het best grappig, maar als oude millenial is het echt codetaal soms.
Zag vandaag een Tiktok van Monica geuze waarbij ze “letterlijk” afkortte als “lett” en dat ging mij echt te ver
Tattas gonna tat.
Nou dat vooral. Ik erger me er nog niet eens zo zeer aan dat mensen die vragen stellen, maar wel dat het er vervolgens zooooo lang over door moet gaan. En dan is het eindelijk klaar, komt er weer een soortgelijke vraag en begint het allemaal weer van voor af aan .
En dan gaat het om 30 euro ofzo om een vriend(in) te helpen. Doe even normaal.
Ik denk dat die forummers in het echt helemaal niet zo zijn en reageren en dat ze het compenseren dmv hier op het forum heel assertief te doen. Ook als het gaat om sommige meningen en standpunten. Soms zeiken om het zeiken hahaha.
oh mennn dat was erruuuuuug
Hahaha omg hoe kon ik die post nou vergeten. Hij liet boertjes en woonde ver van zn werk af. Tja 1+1= aids
Je vergeet dat ze een verpleegkundige achtergrond had en daardoor ‘best wel een neusje’ voor dit soort dingen.
Maar HOE liep dit verhaal nou Precies? Wat was de redenatie weet iemand dat nog?
Ze deelde dat ineens. Van ik denk dat een collega aids heeft want “aantal rare redenen”
En als ik er aan terug denk zie ik een pinguin voor me hahaha. Weet niet waarom miss was dat haar ava.
Heh kak het originele bericht is weg. En die pinguin was om een ander verhaal diezelfde dag/avond waarbij iemand ging vechten in de club ofzo.
Ok tell me more
Niet persé een ergernis, maar wel een beetje vreemd dat in een tijd waarin ik gelukkig geen verplichte bedenktermijn meer heb als ik besluit een abortus te willen, ik wel verplicht drie dagen moet nadenken over het opheffen van mijn account op een anoniem forum ‘om impulsieve beslissingen te voorkomen’…
Was dit serieus in 2019 al???