Ja wellicht is het een kwestie van hoe je het ervaart, gelukkig zijn er altijd mensen geweest die het voor de mensen met expertkennis opgenomen hebben dus ik wil ook zeker niet beweren dat er alleen maar tegenreacties komen op expertposts. Maar ook de goedbedoelde, oprechte vragen van mensen zijn natuurlijk belastend. Kom je thuis na een dag werken, kun je op het forum je eerst nog door twintig vragen heen worstelen waar je soms zelf ook even wat informatie voor moet nalezen of wat artikelen voor moet zoeken, terwijl je misschien gewoon even wilde bijlezen over het 34ste kind van nick cannon
Zelf vind ik het in ieder geval wel altijd heel frustrerend als iemand met expertkennis aandacht en tijd besteedt aan een post en volgens komt daar ofwel geen reactie op, ofwel een vage reactie op maar de helft van de post of een gedeelte van één zin uit de post, ofwel komt er een reactie als “ik merk dat jij hier gewoon anders naar kijkt dan ik, agree to disagree!” Nee gvd helemaal niet agree to disagree, jij laat je gewoon niet informeren ![]()