Forumergernissen

Ik weet dat absoluut niemand mij iets verplicht is, maar vind het toch altijd jammer als iemand een controversiële kwestie post (in leed relatie/daten/single/vriendschap of biechttopic oid) en diegene daarna nooit meer een update geeft. I’m invested now

57 likes

Ergernis niet echt maar wat ik altijd zo’n saaie reactie vind:

“Omg door dit gesprek echt zin in (vul willekeurig soort eten in)!”

6 likes

Door deze post heb ik echt zin in een ijsje!

4 likes

Ik heb nou echt zin in een kiwi

2 likes

Tag em!!

1 like

Nevermind dan

19 likes

Of linkie! :joy:

2 likes

Een beetje in haar defense: iemand vroeg ongeveer een weekje geleden hoe het afgelopen was met die oogarts / opticien. Maar je bedoelt het denk ook algemeen sws

4 likes

Vooral t date topic word ook echt gebruikt door sommige als dump plek voor hun verhaal als ze een date hebben
Verder zie je ze daar nooit op iemand reageren.

13 likes

Dit zijn sowieso dezelfde mensen die hun vriendschappen laten verwateren als ze een relatie hebben.

11 likes

Allemaal Share Lotte’s zijn het.

Mensen die op 't forum dumpen dat er een bnn’er of influencer zwanger is. Boeieeeeend

Zet er dan op z’n minst nog iets anders bij

(zelfde geldt voor trouwen)

8 likes

Vooral ook die influencers of van die z-celebs die verder niemand kent, echt zo oninteressant dat lisanne-marije met haar 1200 volgers of iemand uit Temptation Island 2016 een kind gaat werpen

10 likes

Oh ik vind dat juist leuk. Erger me juist aan iedereen die tor in den treure toe lopen te haten op bonnie en bram. Kijk dan niet, het is niet verplicht denk ik dan.

2 likes

“Ze gaan verder als vrienden” yeah sure

2 likes

Dat doet ook niemand, vandaar dat ze al jaren geloven dat Bonnie echt een halve kaassouffle in de koelkast bewaarde.

8 likes

Nee hoor, zo is het absoluut niet overgekomen! No worries. Ik heb me de afgelopen tijd nog regelmatig afgevraagd hoe het met je gaat dus ik ben blij te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat.

2 likes

Zo zeg die vrouw is echt mijn irritainment

1 like

Die epistels over het aantal parkeerplaatsen in de straat en buren met werkbussen of 5 auto’s in het burenergernissen topic

64 likes

Ja maar dan heb je echt verder een heel chill leven als dat het gene is wat je bezig houd.

27 likes