Forumergernissen

I didn’t know Zemraluani was pregnant. Nieuwe hit

Relax, moet je even naar Users/gebruikers in je Preferences/voorkeuren.

Mijn eeuwige stiekeme misschien-ergernis:
Dat diegene met zoveel accounts op egf way back wordt aangeduid als ‘vijftien accounts persoon’. Terwijl… de aankondiging was toch: ‘[gebruikersnaam] en haar vijftien accounts geband’ en dat maakt dan toch zestien? Of ben ik nou gek?

6 likes

Hmm nu je het zegt. Zo heb ik er in al die jaren niet over na gedacht.

2 likes

Haha deze ergernis heb ik ook wel eens gedeeld geloof ik. Het was idd iets van ‘ik heb … en haar 15 andere accounts geblokt’ dus het waren er 16!!! Ik twijfel zelfs of het niet …, … en haar 15 andere was dus nog meer dan 16. Maar misschien idd gewoon 16. Maar zeker geen 15 :triumph::stuck_out_tongue: ja of het waren niet letterlijk 15 andere maar was het zo afgerond zo van en nog een dozijn als je niet precies 12 bedoelt, maargoed.

Ik erger me ook als iemand het heeft over ben 32 geworden echt benieuwd wat m’n 32e levensjaar me brengt!! Dat weet je al want dat jaar heb je net gehad, je gaat je 33e jaar in ok? Maar da’s een algemene ergernis geen forumergernis sorry off-topic.

Het is nog vroeg.

10 likes

Eigenlijk waren het er dan misschien 17. Want ze kwam op het einde nog terug als rollercoaster. Toen gingen we aftellen voor wanneer egf uit de lucht ginf en toen is zij net voor het einde nog gebannend.

3 likes

Ja we dachten dat we alles hadden geband maar toen leek ze toch weer onder andere accounts terug te komen. Dus misschien waren het er nog meer dan we dachten.

4 likes

Denk je in het allerlaatste moment toch nog ff mee te kunnen forummen/rellen, wordt je alsnog geblokt.
Vind ik best wel hilarisch eigenlijk :joy:

4 likes

Velen met jou. Eén van die dingen die verbindend werkten :wink:

1 like

Was omdat ik zei " Biecht ff op de valreep op dat jij het bent" en toen noemde ze mij lelijk en toen heeft jeg dr geblokt haha.

5 likes

potdomme is @grace WEER stiekem zwanger en die dan binnenkort even heel casual in een topic zegt “o ja haha was er even niet, was aan’t baren”

2 likes

Geen zorgen jongens, ik ben niet voornemens nog een keer te baren :joy:

11 likes

ik moet deze juice dringend eens eens gaan teruglezen, er word zo vaak over gelachen

3 likes

Het was er echt een voor de boeken

De laatste tijd zie ik echt veel mensen zeuren als een bepaald topic een tijdje gaat over een specifiek onderwerp waar zij dan geen interesse in hebben. En ik vind het echt fucking irritant als mensen dan reageren met "saai, * onderwerp *, of “:yawning_face::yawning_face::yawning_face:”. Begin dan zelf over iets anders? Ik scroll veel liever door een onderwerp dat ik saai vind dan duizend van die nietszeggende zeikberichten.

39 likes

ik heb geen idee over welk onderwerp je het hebt

1 like

ohhhh nou ik onthou niet wie wat precies heeft gezegd want mijn ergernis was juist dat ik het echt 4x heb gezien in een week ofzo. dus het was naar niemand specifiek gericht, ik vind dat gewoon een dooddoener haha

Ja ik vind het ook ronduit onbeschoft eigenlijk, dat doe je in het echt toch ook niet :joy: sluit het forum dan even af, ga naar een ander topic, begin zelf over iets anders…

23 likes

Of mensen die denken dat ze overal sarcastisch of met een grap op moeten reageren voor de :dizzy: likes :dizzy:

42 likes

“wat ben je mooi” posts… het is weer in ofzo?
lange discussies over gehad al ofc maar hoe leuk en aardig het ook lijkt het is het niet :cry:

9 likes

Hoezo niet? Oprechte vraag

4 likes