Forumergernissen

Op basis van deze spelling zou je denken dat er vroeger bij jullie geen Viennetta op tafel stond als toetje :joy:

6 likes

Maar antwoord eens op de vraag hierboven

4 likes

Misschien ik ook wel

5 likes

Haha iemand maakt een spelfout haha

12 likes

Nee wij hadden de goedkope Lidl versie :rofl:

4 likes

Niks mis mee :laughing: Ik spelde zelf trouwens eerst Vienetta in mijn bericht dus ik heb vroeger zelf ook niet opgelet :joy:

4 likes

Je hoeft hier echt niet goed voor op te letten. Ik gok op @Karl_Lagerfeld als haar vriend/man weer eens chocola voor haar gaat kopen en de verkeerde tekst kiest.

Ik denk het niet want mijn vriend doet letterlijk NIKS in huis :heart::heart::heart: en al helemaal geen overkapping maken

24 likes

O jeetje dan heb je wel een goeie tekst verdiend ja!

1 like

Geef eens een voorbeeld dan, de laatste 30 posts zijn alleen maar domme dingen hoor

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het alsnog leuk om te lezen. 9/10 keer denk ik, oh geinig, wist ik ook niet.

16 likes

Maar moeten we dan alleen maar domme mensen hebben die daar gaan posten “wow op 4 mei is het dus dodenherdenking?!”

32 likes

Maar iedereens blinde vlekken gaan anders zijn, want sommige mensen weten gewoon meer en anderen minder.

3 likes

Horeca staat voor HOtel REstaurant CAfe :astonished: :hushed: :open_mouth:

27 likes

Hallo als dat haar forumergernis is dan mag dat toch gewoon, hoeft toch geen hele discussie over te ontstaan poeh hee😂

4 likes

Deze forummers moeten gewoon een ban en terug naar de basisschool!

7 likes

Aha de meta-ergernis, daar is zij

7 likes

Eh??

1 like

De ergernis over de ergernis!

4 likes

Vreemd dat je vind dat die bij mijn post begint terwijl ik juist reageerde op de meta ergernis

1 like