Forumergernissen

“Pleur uit m’n aura”, I like it. Krachtig.

18 likes

Dat jij denkt dat tiktok alleen voor 14 jarigen is zegt meer over jou dan de rest.
Blijf bitter kind.

3 likes

En dan een voorbeeld aan jouw lieve reactie nemen?

4 likes

Ze heeft het toch over tiktoktrends als tompouce-alles, niet over TikTok op zich

Moet zeggen dat ik die reacties op tiktokhaat alsof TikTok je huisdier is bizar vind. Toen MySpace werd uitgelachen deed je daar ondanks je een gebruiker was die de top-friends heel erg serieus nam toch ook gewoon aan mee?

14 likes

Nou, TikTok is voor tieners en wij bejaarden komen overal een maand later via Reels en Shorts achter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ja ik vind het alleen maar grappig (en ook een beetje Viva :cold_face:) om te lezen. Tis niet alsof je lievelingsoom die app heeft ontworpen (I wish).

10 likes

Bitter lol

Je snapt dat iedereen die dat wil tiktok kan downloaden, maar dat gewoon niet wil.

8 likes

Geen geheimen voor China

4 likes

alsof de mensen die nu tiktok gebruiken ooit myspace hadden (ik niet en ik ben salty dat ik dat gemist heb)

1 like

Ik wel maar ik snapte dr niks van.

3 likes

myspace was echt niet zo interessant tenzij je ging coderen haha

3 likes

Ik kon op hyves ook helemaal coderen enzo. En nu kost het me 3 dagen om uit te vogelen hoe een app werkt… En dan kom ik er jaren later pas achter dat het veel makkelijker kan.

14 likes

Mensen die alleen maar ellende komen dumpen. Als ik dan voor de duizendste keer lees over een slechte dag/week/avond/maand vraag ik me echt af of zij ooit wél een fatsoenlijke dag hebben.

20 likes

Gaat dit over mijn post in WJEKW?

Nee was niet de aanleiding. Jij post volgens mij ook gewoon gezellig mee? Af en toe even klagen of een rotdag hebben is mijn ergernis niet!

Anderen komen hier alleen om hun drama te dumpen en delen nou nooit eens iets gezelligs of interessants. Dat werkt in het normale leven niet en op het forum ook niet.

4 likes

Vind t grappig dat jij je aangesproken voelt terwijl er zon 5 post boven die van jou staan die ook allemaal ellende zijn haha.

3 likes

Ik vraag me soms ook af of die forummers dan nooit wat leuks meemaken? Kan het me niet voorstellen.

1 like

Ik herken mijzelf er op zich wel in dat ik sneller mijn “drama” hier deel dan de leuke momenten, omdat ik de positieve dingen ook deel met anderen en op social media en als ik dat hier zou delen ben ik sneller bang voor herkenbaarheid.

Mijn drama en negatievere dingen kan ik vaak niet zo goed irl kwijt. Ik heb niet echt super close vriendschappen om mijn drama op te gooien dus dan is het forum een fijne uitlaatklep. :slightly_smiling_face:

12 likes

Nou ja, wat ik zeg: als ik iets op social media deel wat ik heb meegemaakt en ik deel het ook hier dan ben ik bang dat toevallig iemand die mij volgt hier ook zit en dat leest en dan 1+1=2.

edit: maar sowieso ben ik geen actieve poster in de persoonlijkere topics dus ik denk eigenlijk niet dat als iemand denkt aan een forummer die alleen maar negatieve shit dropt dat ze dan aan mij denken. Ik zit zelf meer in de influencer topics en lees meer mee dan dat ik super actief mee post (vind ik zelf).

2 likes

nou jij bent totaal geen forummer die alleen klaagt toch? je post gewoon leuk mee en sommige mensen komen alleen maar om over zichzelf te praten en te klagen en verder reageren ze op niemand en voegen ze niks toe

10 likes