Forumergernissen

Hm lekker bij mijn tosti

1 like

Ja oke hier is dus. een. topic. voor.

24 likes

Gvd waarom

6 likes

Ik moest het gewoon even googlen op afbeeldingen en er zit echt een hele harige kont tussen :sweat_smile: Dat mensen dat gewoon op internet zetten ook…

1 like

Ah kom op jongens, eerst over een forummer praten over dat ze het geen naam moet geven, en als ze dan reageert zonder naam is het weer niet goed. Beetje kinderachtig.

64 likes

Oh god. Wordt dit nu een sport?

Enne laten we het met 1 s doen ALS we het doen, bvd

Echt irritant als mensen hier gaan praten over een specifieke andere forummer ipv gewoon een algemene ergernis of iets wat vaker voorkomt.

79 likes

Ik vind het ook een beetje lullig. Stuur die persoon dan gewoon een bericht op reageer in het desbetreffende topic. Als dit topic bovenaan staat met meerdere nieuwe reacties weet je dat er iets is, dus grote kans dat de desbetreffende persoon het leest. Je bereikt er nu toch ook niet mee wat je wilt.

26 likes

Sta er precies zo in, daarnaast had ik er ook wel op kunnen rekenen dat dit zou gebeuren. O well :person_shrugging:

1 like

Dat topic is toch juist voor dit soort dingen en als je er niet tegen kunt dan lees je niet mee. Ik begrijp het probleem niet.

Bovendien vind ik dat zo’n topic juist normaliserend werkt. We hebben allemaal gewoon een lichaam waar iets ‘vies’ mee aan de hand kan zijn. Mensen schamen zich daar gauw voor en/of durven er niet mee naar de dokter. Juist door het open te gooien merk je dat je niet de enige bent of je niet hoeft te schamen.

En ja, het topic heeft ook entertainment-waarde. Voor jou niet? Lees je lekker niet mee. Maar ga niet in een ander topic zonder te taggen je beklag lopen doen. Hou toch op.

96 likes

Ja ik snap het ook niet. Je weet dat het viezig is, dan ga je toch niet zeuren over dat het vies is?
Je gaat ook niet in het baktopic zeuren dat er te veel over suiker en slagroom gepost wordt?

36 likes

Helemaal eens met normaliseren. Dus in that spirit kun je aandoeningen/klachten gewoon bij de naam noemen toch. Interesseert me verder niet of het “vies” is of niet, maar je kan er feitelijk over doen of hi ha ho jolig en ik vind dat eerste goed en normaal en dat tweede… overdreven.

(Dat is dus een - persoonlijke - ergernis en wil dus niet per se zeggen dat een ander zich daar iets van aan moet trekken)

3 likes

Nou er werd in dit topic wel ooit over het baktopic geklaagd hahaha. Maar volgens mij ging dat om het woord baksels.

10 likes

Tja, dat gewoon bij de naam noemen is hierboven gebeurd en dat werd ook niet in dank afgenomen.

En wat de een overdreven vindt, vindt de ander lollig. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen. Daarvoor zijn we met te veel mensen hier. En dat is prima.

Maar het is wel een keuze om te denken: nah, niet mijn ding dit, ik scroll even door. Of om iemand persoonlijk aan te vallen om iets waar ze niemand mee schaadt.

4 likes

Ik heb dit heel erg met posts over seks (SEX) die vind ik echt pijnlijk tenenkrommend, er staat ook altijd iets in de trant van:
“ik gaf hem een flinke pets op zijn kont en toen kreeg ik de hele nacht van jetje :smirk::smirk::smirk:

Echt zooooooo cringe hahah i hate it

36 likes

Waar zit de persoonlijke aanval in dan? Oprechte nieuwsgierigheid?

1 like

Het is toch heel specifiek op 1 forummer @Clancy die haar abces een naam noemde? In ieder geval hoe kan dit een forumergenis zijn hahaha. Ik zie dit nooit? Of gemist dan.

6 likes

Ja oké, ik bedoel, hoezo aanval op de persoon ipv het gedrag?

Wat @Sproetjes zegt. Dit is geen ‘forum’-ergenis, maar een specifieke ‘post’-ergernis. Die zonder te taggen in een ander topic becommentarieerd wordt. Men vindt het te goor (terwijl het in het TMI-topic staat, maar zelfs daarvoor was het te goor, want: “er zijn grenzen”), ze mag het geen naam geven, benoemt dan de medische term, maar dat is ook weer te goor volgens sommigen.

Ik vind dit een persoonlijke aanval.

41 likes

Ik snap echt niet dat het je irriteert dat SST het op die manier probeert te relativeren.

8 likes