Forumergernissen

Soms ie het hier net de Facebook comments.

6 likes

Ik had niet gedacht dat ik ooit nog eens zou zeggen ‘ik wou dat men zei dat het hier net het vivaforum is’.

7 likes

Ook een beetje twitter van vroeger. “Zag net een hele grote kraai.”
Oke ja bedankt voor de info.

6 likes

En mensen die ziek zijn en dan elke dag even een update geven hoe het gaat (beter dan gisteren! Wel nog de hele nacht op de pot!)

15 likes

sterkte voor de nabestaanden :rose:

3 likes

Wees extra lief voor jezelf.

4 likes

Gaat dit over die post van gisteren in WJEKW?

Nee precies. Prima als je schrikt van bepaald nieuws, maar om dat dan op een forum te posten voor sympathie terwijl het in de verste verte niet om jou gaat :o_o:

@Solee was wel een mooi schoolvoorbeeld maar het gebeurt vaker hier

1 like

Posts die geschreven zijn alsof het allemaal live is
“Aiii lig al sinds 9 uur in bed en ben nog steeds wakker”
Ja oké hoe laat is het nu dan? Alsof ik dan terug ga rekenen als ik dat lees. en een dag later slaat het nergens meer op want dan staat er alleen nog dat het van gister is
Of “maandag bloemen besteld en nog steeds geen bezorgdatum doorgekregen.”
Werkt ook alleen de dag zelf.
Ik snap dat je soms iets kwijt wil maar houd er een beeeeeetje rekening mee dat het ook gelezen wordt.

7 likes

Je kunt rechts bovenin een post op de tijd klikken en dan zie je het tijdstip waarop de post geplaatst is. Snap dat dat de ergernis niet wegneemt maar misschien scheelt het iets :clown_face:

45 likes

Haha dit zie ik echt nu pas.

13 likes

I was today years old…

15 likes

Ja is slimmer om te zeggen ‘al drie dagen’ ipv ‘al sinds zondag’.
Het is ook verbazingwekkend hoe veel later posts nog gelezen worden, dat merk je wanneer je een late like krijgt.

2 likes

Ja maar dat ga ik echt niet doen. Zoveel interesseert het me dan ook weer niet.

Wel handige tip, wist het nog niet.

1 like

Naar het nieuwstopic kijk ik wel een beetje zo :slightly_frowning_face:
Zijn er geen mensen die wat verder ingevoerd zijn in de materie die ook wat inhoudelijks kunnen toevoegen?

9 likes

Posts in het Nieuwe producten in de supermarkt topic die beginnen met “Dit is niet nieuw maar…”

4 likes

Met of zonder reviews?

Allebei

1 like

Haha ja want we hebben allemaal aan het coronatopic kunnen zien hoe goed dat werkt!!

6 likes

Ehm het was meer bedoeld als luchtig grapje tussendoor.

3 likes