Forumergernissen

Dit was op EGF echt beter geregeld.

6 likes

Ik hou dus niet echt van pannenkoeken.

3 likes

Wat dacht je van een roze lay out. Zit ik ook al maanden op te wachten.

4 likes

Is dit een omg reactie?

8 likes

Zo jeetje… ik schrik hiervan wat ben jij gemeen zeg. Ik vind de sfeer de laatste tijd echt helemaal niks! Misschien stop ik dramatisch en dan ben ik vanavond weer terug.

( ik vond dit topic op egf het leukste. Hier ontstonden de slechte ideeën zoals Thierry Veenmol)

24 likes

:disappointed_relieved:

Moderators, @anon39978576 heeft haar post aangepast en nu wil ik ‘m niet meer liken. Want ik vind die veenmol stom. Kan ik ook unliken?

7 likes

Zullen we anders een nieuw forum maken? Wie wilt er in mijn groepje

7 likes

Als je veenmollen stom vind zou je @Krabsalade en mij op negeer kunnen zetten. Oh wacht…

4 likes

haha dit is serieus een ergernis van mij
ik vind het kut als ik niet meer mag reageren als ik er niet bij was in the heat of the moment, en ik weet dat anderen dat irritant vinden dus daarom houd ik me altijd maar in maar ik ben het er niet mee eens want ik mag gwn reageren als ik wil, want ik ben er dan pas #koppig
maarjaaa

las dat @Karl_Lagerfeld daar laatst ook last van had haha

6 likes

In je eentje?!

Dat vertrouw ik niet hoor… jongens ik zou Quantum niet vertrouwen hoor.

9 likes

Nee, jou zeker wel met je 15 accounts.

8 likes

Halloo… zit me niet zo te outen!
Zullen we dit forum maar sluiten om 12.00 “stipt”

13 likes

Hahaha ja :frowning: vind dat oneerlijk. Maar probeer er maar op te letten nu

1 like

Kun je beter via de server van mijn blog doen. Want gurl, don’t start with me, die mensen zijn loco.

4 likes

" Als je iets niet leuk vind dan scroll je er toch overheen". Maar dan heb ik dat bericht al gelezen… zeg dan gewoon ik heb liever niet dat je een mening hebt over mijn post. Wat onmogelijk is want dit is een forum.

3 likes

Beetje late to the party.

5 likes

Lees dit nu pas. Mag ik hier dan ook nog mijn plasje over doen?

1 like

Volgens mij heb ik deze ergernis al eens ooit in een grijs verleden eerder gedeeld.
Ik vind het bloedirritant als mensen hun mening terugtrekken, omdat iemand hier zegt dat ze dat zelf doen.
Voorbeeld:
“Ik haat de naam Gerda”
“Oh ik heet Gerda, maar ik ben vernoemd naar m’n tante”
“Oh ja nee dan vind ik het niet irritant, want dan is het een vernoeming en jij rockt die naam ook gewoon hoor”
NEE, je vindt de naam Gerda kut, ga dan niet opeens 10.000 uitvluchten bedenken, omdat iemand hier zo heet.

Disclaimer: irritatie is niet geldig op mensen die in een respectvolle discussie een andere kant van de zaak belicht krijgen en daardoor daadwerkelijk een nieuw beeld van iets krijgen en dus hun mening echt aanpassen. Zou je bovenstaande voorbeeld misschien lichtelijk onder kunnen brengen, omdat persoon A door persoon B belicht krijgt dat het ook vernoeming kan zijn en persoon A dan daadwerkelijk denkt “oh ja kut, is ook maar een naam kan iemand niets aan doen”, maar dat komt omdat het gewoon een slecht voorbeeld is.

23 likes

Vind ik ook, maar ik vind wel beide personen irritant. Dus ook de persoon die zegt dat ze Gerda heet, want dat is echt zo van ‘ik zal jouw mening wel even doen veranderen, omdat IK toevallig zo heet’.
Als iemand iets stom vindt wat jij hebt/bent, kun je ook gewoon denken ‘okee, kan.’, in plaats van ‘ja maar bij mij is het anders/heel bijzonder/wel mooi/goed’.

6 likes