Forumergernissen

Volgens mij is daar nog wel vraag naar hoor! Ik ken iemand die bij een reisbureau werkt en dat loopt gewoon goed.

2 likes

En dan eronder 4 maanden later:

Dankjewel voor de tips. We zijn toch voor Mexico gegaan want dat paste beter binnen bij ons budget/planning.

14 likes

Ook gelinkt aan deze ergernis maar dan in het beutytopic: ik heb douglasbon, wat moet ik kopen
ik wil dagcreme, welke?

12 likes

Wat ik ook een beetje ongemakkelijk vind zijn de posts in het cadeau inspiratie topic waarin gevraagd wordt naar tips voor cadeaus voor henzelf. Als je zelf niks kan bedenken… dan heb je waarschijnlijk al genoeg/ben je tevreden, denk ik dan :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik vind het altijd lastog om dingen te bedenken omdat ik voor mijn gevoel alles al heb, maar als iemand dan iets wil geven wil ik altijd iets praktisch

5 likes

Boekentopic: raden jullie Kobo Libra of Clara aan?

1 like

Argh ik heb dit zo vaak in het echte leven, dat iemand restaurant of hotel tips vraagt ofzo en ik met allemaal suggesties kom en dan achteraf vraag ik waar ze geweest zijn en dan hebben ze toch maar zelf iets anders uitgekozen

15 likes

Dat gebeurt echt altijd he. Het staat me daardoor steeds meer tegen om mensen allerlei tips te geven aangezien ze toch bijna nooit worden opgevolgd.

Ik heb dit jaren gedaan en kan je vertellen: is zeer weinig aan en je verdient er inderdaad geen hol mee. Gaat in real life zo ongeveer hetzelfde als hier op het forum maar dan eigenlijk nog erger.

6 likes

Ik zag net op linkedin iemand die postte dat ze een baan zoekt en alle arbeidsvoorwaarden erbij en oh ja deze functietitels lijken me wel leuk.
Ik vind dat echt van hetzelfde kaliber als dat je hier komt om je hele vakantie bij elkaar te zoeken, bel een recruiter of ga zelf zoeken naar vacatures?
Maar net als hier zal het ook wel werken :sweat_smile:

7 likes

100% dat als er nog één keer wordt gevraagd wat de beste (witte) t-shirts zijn @Daelyss helemaal leip wordt.

17 likes

@tuula waar zijn je sandalen/slippers van?:sweat_smile: Ook echt zovaak gevraagd.

Oh nevermind zie net dat het in je titel staat.

6 likes

Komt die titel toch van pas :joy:

5 likes

Oké Trendstyle.

23 likes

Dat keer op keer verbaasd wordt gereageerd dat influencer x voor de zoveelste keer voor voor y dagen naar z is gevlogen.

4 likes

WACHTEN!!!

10 likes

Ja en dat ze veel consumeren, veel meer dan ze nodig hebben. Hoe kunnen ze zóveel zooi hebben? :roll_eyes: En dat gaat dan altijd over dezelfde influencers zoals Mascha die al honderd jaar hetzelfde gedrag vertonen.

4 likes

Alles herhaalt zich sowieso. Ook het klagen over de herhaling. Zo houden we elkaar zoet.

20 likes

circle of life

Superirritant, ook dat iedereen het continu over “wij” heeft (ook in andere topics dus het is meer een algemene ergenis). Je bent een wildvreemde op een forum? Hoe moeten wij weten wie “wij” is? Jij en je scharrel? Je buurvrouw? Je padelvriendjes?
Zeg gewoon ik of leg uit wie je reisgezelschap is.

(Jaja ik weet meestal bedoelen mensen zichzelf en hun “partner” maar het is gewoon irritant als mensen hun eigen identiteit verliezen als ze een relatie hebben. Vooral als je tegen anonieme mensen op een forum spreekt die jou niet kennen.)

30 likes