Forumergernissen

Haha jezus ik zeg toch niet dat ze niet bestaan. Tuurlijk bestaan er dikke kinderen.

Wat snap je niet?

1 like

Maar is bonkig nou dik of juist niet? Bonkig in de zin: een bonk (dus groot)van een kind of bonk in de zin van bot/benig (en dus mager/dun)? Dit woord kan je in beide gevallen gebruiken dus laten we alle kinderen vanaf nu hier bonkig noemen, problem solved.

1 like

Had er eerder ook nooit van gehoord :smiling_face_with_tear:

2 likes

Okee dus het kan wel allebei zijn. In de onderste definitie staat ook benig/schonkig

Alle kinderen bonkig noemen en het is opgelost dus.

4 likes

Omg het is toch uit de anekdote duidelijk dat het in het algemeen niet als complimenteus wordt bedoeld, iets waarover deze moeder dan weer gelukkig de humor en het relativeringsvermogen had om het als grappig te ervaren maar nou wordt het weer zo uitgeplozen omg. Het hele punt lijkt alweer vergeten.

11 likes

Omg omg

4 likes

Mensen die hier praten over hun huisdier en dan hun naam gebruiken alsof wij die ook kennen. Extra irritant als het dier ook nog een mensennaam heeft.

Vind dit nog 10x erger dan moeders die enkel de voorletter van hun kind gebruiken

18 likes

Even voor de duidelijkheid de verplaatsing vind ik niet het probleem en dit is meer een kleine irritatie dan ergenis. Maar een post was denk ik in de eerste instantie naar wat je even kwijt wil z/k verplaatst en toen weer terugverplaatst, maar omdat ik zogenaamd gereageerd had in dat topic is die het automatisch gaan volgen. Dat topic boeit mij niks en ik was in de war want dacht eerst oeh lekker wat om bij te lezen want keek niet naar de titel.

8 likes

In het reistopic: bedenk lekker zelf je reis. Heb echt een hekel aan die mentale luiheid icm met een soort blasé ‘misschien is dat ook wel prima’ houding. Als je van reizen houdt, dan kan je ook zelf bedenken waar je naartoe wil, anders hou je niet van reizen maar wil je gewoon dat iemand anders je vakantie ff voor je invult.

37 likes

Hallo ik wil in november, misschien december ergens op reis op 5uur vliegen waar je toch natuur hebt maar ook aan het strand kan liggen. Het moet
er 23 graden zijn en we willen graag een plek met niet te veel toeristen zodat we er lekker ons ding kunnen doen.
Liefst in Europa maar sta open voor suggesties. iemand tips? :face_with_symbols_over_mouth:

44 likes

ik zat te denken aan Zuid-Afrika, Japan, of misschien toch Borneo, maar eigenlijk weten we het nog helemaal niet!! Iemand die ons kan helpen?? We hebben twee weken in het voorjaar

14 likes

Mensen moeten hier commissie voor gaan rekenen

9 likes

Ik snap dat Cynthia elle scheet doorverkoopt.
Ook gelinkt aan deze ergernis maar dan in het modetopic. “Ik ga op X naar huwelijk van Y en Z. Ik heb nog geen idee wat ik aandoe iemand tips voor leuke dingen?”

Wie ben jij? Wat is je lichaamsvorm? Hoe kan je zomaar het advies van vreemden accepteren? Geef ons tenminste iets meer details :joy:

13 likes

Ja ik heb een hekel aan die hele ultieme tips cultuur

Het is zo verwend allemaal we hebben zoveel keuze en zoveel te besteden en tegelijkertijd durven we niet gewoon zelf wat te bedenken en uit te proberen want het moet wel allemaal meteen goed zijn. I hate it

17 likes

Ja en de ABC-eilanden zijn te saai….

4 likes

Je bent pas een echte reizer als je een weekendje Charleroi tot een unaniem belachelijk succes kan maken imo.

13 likes

Inderdaad irritant die vraag om uitgestippelde reizen. Ik snap nog wel dat je vraagt wat haalbaar is binnen een bepaalde tijd, dat is soms lastig schatten, of tips om te doen of eten ofzo. Maar je kan toch zelf nadenken wat je wil en wat je aanspreekt?

Ik heb nog een lijst van tig steden en landen die ik graag zou willen bezoeken. Al naar gelang de omstandigheden staat daar vast wel iets tussen mocht ik nu op reis willen. Ook als ik zwanger zou zijn of niet verder dan 6 uur zou willen vliegen of maxmaal 25 graden wil in februari. Dan ga ik dat hier toch niet vragen? En anders ga je lekker naar een reisbureau. Ja ze bestaan nog, althans hier in het dorp zit er nog een.

Overigens zou ik dat echt heel leuk vinden om te doen, bijzondere reizen samenstellen voor mensen met specifieke wensen. Jammer dat ik er de opleiding niet voor heb en dat je er geen bal mee verdient waarschijnlijk.

5 likes

S A M E

Maar wel voor veel knaken :hot_face::hot_face:

4 likes

Ik zit weleens te denken om zoiets te beginnen hier in mijn dorp waar heel veel boomers wonen met veel teveel geld. Maar dan nog vraag ik me dan af wat de marges zijn.

4 likes