Forumergernissen

Ik vind het vooral saai omdat het vaak helemaal geen echte reacties op elkaar lijken, het is niet echt een dialoog, zodra het over babies/kinderen gaat wordt het al snel een na elkaar opnoemen hoe het bij jou/jouw kinderen gaat/ging - offline ook trouwens. Echt meeeeega saai.

Eigenlijk zei @grace dit ook al een beetje. :smiling_face_with_tear:

16 likes

Aan forummers die zo geheimzinnig doen over hun woonplaats of vakantiebestemming .

19 likes

Of het altijd hebben over ‘mijn ouder’ of ‘mijn sibling’. Zou iemand je echt herkennen als je het geslacht van de ouder of sibling noemt?

37 likes

Directe skip als ik dat zie

11 likes

Hahahaha

‘Ik ging vandaag naar mijn broer…’
‘Maaike, jij ook hier?? Wat leuk!’

28 likes

Die eeuwige vete hier tussen zomermensen en herfstmensen. Ik vind het altijd een beetje triest en ook zoooo grijsgedraaid.

38 likes

kan geen paddenstoel meer zien

9 likes

Ik open wel eens per ongeluk het Herfsttopic en dan denk ik: “Oh ja, paddestoelen.” En dan klik ik meteen weer weg. ZO. VEEL. PADDESTOELEN. :smiling_face_with_tear:

4 likes

al even niet gezien hoor maar als iemand een link naar insta/tiktok plaatst en mensen dan reageren “oh jee je hele naam is te zien wanneer ik op de link klik!”

DM dat even :joy: nieuwsgierige ik en menig anderen gaan dan juist klikken hahaha

18 likes

tmi dingen die niet in het tmi topic staan hahah, ik ben al een kwartier misselijk door jullie :wilted_flower:

15 likes

en weer kind gerelateerd!!

6 likes

Dat mensen bij bepaalde discussies gaan zeggen dat het moet stoppen omdat het te lang duurt, of omdat ze het saai vinden. Nog erger vind ik het als er een gaapemoji wordt geplaatst.

Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet besproken mag worden? En scroll gewoon door als het je niet boeit. Het is een forum, dus letterlijk bedoeld voor discussies. Ik vind 90% van wat hier wordt besproken niet boeiend maar fijn toch, dat mensen elkaar hier in domme niche onderwerpen kunnen vinden.

Er geldt hier wel een uitzondering voor het gesprek over snot uit de neus van je kind zuigen.

55 likes

Ik was heel gelukkig dat ik @Vuile_bitch haar trauma niet had opgelopen…
Jeee… toch trauma opgelopen. Lekker dan…

5 likes

kunnen die gorigheden gewoon niet meer herhaald worden, gadverdamme. lees dit weer voordat ik ga eten en ik vind het echt walgelijk

6 likes

dit vind ik ook zo irritant, nog erger dan het off-topic gaan zelf. echt een soort van arrogant zelfs haha alsof mensen jou moeten entertainen

21 likes

Hahaha ja en soms doen mensen dat die je hier nog nooit hebt gezien. Bitch, who are you!?!?!

5 likes

Normaal doe ik dat ook niet, want ik ben het opzich met je eens hoor. Alle discussies mogen er zijn en als ik het niks vind, dan scroll ik door. Alleen nu ging het in twéé verschillende topics over dezelfde discussie (doe het lekker in dezelfde) en ik vind het ook vrij raar om de kinderwens van een ander te bespreken

Zeg je dit nou expres met een taalergernis :joy:
Alle forumergernissen mogen er zijn en gevoeld worden.

Ik ging net voor het eerst sinds het voorjaar ofzo gierige acties bij lezen maar veel oudere gierige acties zijn verwijderd :frowning:

Ach had je je zo verheugd… sorry :laughing:

1 like