Forumergernissen

kaka doen

11 likes

Kaka en pipi op het potje.

3 likes

Ik begrijp het “hoe warm/koud is jouw huis” topic niet. Laten weten dat je het warmer/kouder hebt dan de rest van het forum??

25 likes

Je onderschat het warme groepsgevoel wanneer een andere forumgebruiker exact dezelfde kamertemperatuur heeft als jij. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

ik vind jouw profielfoto echt heel naar :sob:

(en die van @Vaiana ook maar volgens mij is die bewust)

7 likes

Snap ik! Heb hem speciaal voor jou aangepast naar een andere. Beter zo? :smirk:

2 likes

Spooky season! 1 november verdwijnt Renaissance Ratatouille weer!

7 likes

“Ik vind al deze posts over [onderwerp] irritanter dan [onderwerp]”.

Ok, bedankt :+1:t3:

6 likes

Oke echt een holier than thou mening maar ik vind al die influencertopics echt zo… 2016. Ik heb in het verleden ook wel echt vaak meegepost maar het is me zo erg tegen gaan staan, laten we gewoon aardig tegen elkaar zijn :sob: dat gehaat op romy vind ik echt weer zo’n dieptepunt, laat die net bevallen vrouw gewoon lekker haar ding doen

22 likes

“Sorry voor de dubbelpost” ? 🫠 is dat een ongeschreven regel ofzo :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nee, geschreven.

10 likes

Wat ik daar erger vind is dat het interessant doen over en gehengel naar info over adressen van influencers. Als moderator omdat ik er wat mee moet als ik het zie en als mens gewoon omdat ik plaatsvervangende schaamte voel.

5 likes

Is dat niet vaak ih WJEKW topic?
Dagboek achtig

2 likes

Misschien dat er bots tussen kunnen komen. Zie ik op andere platforms ook steeds vaker gebeuren

Was mij nog niet opgevallen maar nu je het zegt zie ik het ook steeds vaker
Of van die rare geformuleerde zinnen waar ik na 3 keer lezen en heel wat denken eindelijk iets ukt op weet te maken

2 likes

Gen Z

4 likes

:skull:

4 likes

Bots komen hier niet, filteren we er zo uit.

4 likes

Damn onder de gordel

3 likes

Ja, het valt mij ook op. Ook korte zinnen en amper gebruik van werkwoorden. Dan lees je zo’n soort verhaal: ‘gisteren na werk een ongeluk. Gelukkig niks erg. Fiets wel kapot.’
Zijn idd een aantal forummers bij wie ik het veel zie

7 likes

Gewoon te lui om te typen :upside_down_face:

5 likes