Forumergernissen

Haha ik vind dat korte zinnen taalgebruik juist heel erg boomerachtig

8 likes

Zelfs nog aan de langdradige kant. Mijn boomer familieleden reageren meestal alleen met ‘ok’ :joy:

4 likes

Maar eerst een uur aan het typen hè :grin:

7 likes

‘Ria is typing…’

6 likes

Haha ja en dan x5

3 likes

Ja alsof onze geheugens niet meer werken hier en we sowieso elke dag alle posts van forummer x opnieuw lezen.

8 likes

Inderdaad, het lijkt wel alsof ‘die’ post altijd komt: die van ‘huh leg je een dossier over me aan ofzo?’
Logisch toch dat dingen die je post onthouden kunnen worden. Daar moet je gewoon rekening mee houden als je besluit sporen na te laten op internet. Ik kan zo allerlei random dingetjes noemen die ik van forummers weet, zoals zoveel meer en minder nuttige info die blijft hangen. Ik weet nog flarden van verhaallijnen van ATWT van duizend jaar geleden, weetjewel. Zo werkt ons brein gewoon.

6 likes

Ja en dan de discrepantie tussen mensen die posts censureren a la ‘zat vandaag in de bus, weggehaald ivm herkenbaarheid’ en anderen die hun volledige kutrelatie/racistische posts/vriend die online chickies regelt/mental breakdown/asociale houdingen tegenover vrienden of familie/gedetailleerde financiën/hypochondrie/ernstige situaties met hun gezin en jeugdzorg plaatsen en dat we dan allemaal moeten doen alsof we dat niet meer weten :flushed:. Ik heb een geheugen als een zeef maar onthoud echt wel drama posts ook als je daarna onder een licht vernisje van een nieuwe naam terugkomt. Zo ongemakkelijk

27 likes

Nou die van mij niet :laughing::face_in_clouds:

10 likes

Door jou bestel ik nu meer bewust en meestal minder bij zara :sob::sweat_smile:

15 likes

Hahah wat goed dat compenseert weer😂
Ik heb het omgezet naar meer bestellen op Vinted, ook een hele verbetering :smirk:

3 likes

Jouw kind wordt net als mijn kind ook bijna drie, je had een eigen bedrijf maar bent nu in loondienst, en ging jij niet naar die kapper die de roddel over Michelle Bollen de wereld in hielp?

5 likes

Ik vind het altijd wel echt knap als mensen andere forummers herkennen onder een nieuwe naam. Ik heb geloof ik nog nooit iemand herkend tenzij diegene specifiek gerefereerd heeft aan zijn oude username.

26 likes

Fijn dat ik niet de enige ben die totaal niet doorheeft wie er onder een nieuwe naam teruggekomen is :sweat_smile:

(Ik heb ook altijd pas vrij laat door wanneer forummers verdwijnen. Tenzij het natuurlijk met veel bombarie gepaard ging)

4 likes

Ik onthou sowieso eigenlijk nooit usernames, ik herken iedereen aan de profielfoto :joy:. Als iemand een nieuwe heeft ben ik al lost, laat staan een heel nieuw profiel haha

24 likes

Zo ben ik nog altijd benieuwd hoe het met die forummer is afgelopen die onderweg naar lowlands erachter kwam dat haar vriend vreemdging via snapchat

34 likes

Haha niet alles klopt.

Ik kan zelf eigenlijk alleen onthouden of ik een forummer sympathiek vind of niet. Eigenlijk meer de vibe ofzo, geen details iig.

9 likes

Die heeft daar toen nog een update over gegeven.

2 likes

En is toch semi opgevangen door iemand van FF die daar aan het werk was?

3 likes

Ik moet alleen nog dagelijks aan jou denken als ik mijn neus doorspoel :sweat_smile: (extra dankbaar voor die tip nu ik snotverkouden ben)

4 likes