Forumergernissen

Dat het influencertopic zou vaak een huizentopic lijkt :sob:

4 likes

Komt omdat al die influencers zo vaak verhuizen, kunnen wij ook niks aan doen :smile: :woman_shrugging:t3:

Ik heb door het forum in ieder geval geleerd dat ik heel simpel denk! En dat ik ook bijna niet doordenk over wat anderen zeggen. Ik heb echt heel vaak dat mensen dan over een bepaalde post vallen en dat ik dan echt denk: huh?? Ik had me zelf echt nooit kunnen bedenken dat hier wat ‘mis’ mee is/ mensen hierover vallen.

Nou denk ik ook wel dat mijn sociale omgeving iets anders is dan hier gemiddeld is. Dus dan is het wel interessant om heel andere perspectieven te horen. En soms leer ik er iets van en soms kan ik er totaal niks mee omdat iets heel ver van mijn belevingswereld af staat. En zoals hierboven ook laat ik te complexe situaties inmiddels weg. Dan ben ik aan het typen met 100 disclaimers en denk ik: oke dit is niet meer te volgen, laat maar.

16 likes

De AI discussie die nu elke week terugkomt :sleeping::sleeping: en mensen elke keer hetzelfde zeggen

8 likes

FF doorscrollen en doorleven.

Dat kan je toch bijna op elke ergernis hier antwoorden haha?

4 likes

dit komt i.m.o. ook wel heeel vaak door alle bean soup theory op dit forum hoor, een vrij normale mening wordt al heel snel heel groot gemaakt

Als je post “Ik vind grijs laminaat lelijk”

Dan krijg je terug:

• Uhm hallo sommige mensen kunnen zich geen duur parket veroorloven
  • uhm hallo mijn moeder is slecht ter been en heeft laminaat nodig omdat ze daar met haar rollator overheen kan
  • uhm mijn vriend is kleurenblind en kan alleen maar grijstinten zien
62 likes

Hahah spot on.

‘Ik snap sowieso niet dat je je druk maakt om grijs laminaat terwijl de hele wereld in de fik staat’, ‘nee idd echt een gepriviligeerde mening’

27 likes

ik merk soms dat ik door het forum in het echte leven ook de neiging krijg om alles met duizend disclaimers toe te lichten en dan besef ik daarna echt van ‘oh nee dat hoeft hier niet’. maar als je hier de disclaimers 1x vergeet is het meteen alsof je een lolly naast een mierenhoop laat vallen

24 likes

‘Misschien is het wel iets uit een andere cultuur?’ ok jij wint de woke white lady prijs

13 likes

Al vergaat de wereld en zitten we midden in een oorlog, ik hoop toch dat we met z’n allen de kracht blijven vinden om te ageren tegen grijs laminaat. :pray:

29 likes

En tegelparket!

4 likes

Haha jaaa brrr “houtlooktegels”

“Toevallig bij ons was ik er eerst ook tegen maar wij hebben xyz speciale en die is écht anders en écht mooi, iedereen die langskomt is ook verbaasd want het lijkt zó echt”

Nee dat doet het niet, your friends are lying to you

15 likes

Als je het woord look moet bij zetten dan kan het nooit zo mooi zijn als de real deal. Geldt ook voor betonlook, marmerlook het is lelijk allemaal.

7 likes

In mijn nieuwe huis ligt het op de overloop op zolder en het duurde echt tot ik de extra tegels in de garage vond voordat ik doorhad had het tegels zijn ipv laminaat/parket :joy::joy: ok ik had ook niet heel kritisch gekeken

Ga het niet vervangen, maar ik haat het wel alsnog :joy::joy:

1 like

Nah, de ene ergernis vind ik boeiender dan de andere.
Het forum ligt er de hele tijd uit → boeiend.
Mensen praten over iets wat me niet interesseert → minder boeiend.

1 like