Forumergernissen

nee ik bedoel in persoonlijke vraag inderdaad! echt saai

3 likes

Ik had dit gisteren bijna gedaan 🥹 blij dat ik het niet gedaan heb

3 likes

Wel doen, ik ben in de minderheid blijkbaar, maar ik hou van fotopolls!

48 likes

Ik vind het ook leuk!

7 likes

Ja in t juiste topic, (kiezen), prima toch

2 likes

Vieslekker

Je vindt gewoon iets lekker! Own het gewoon

8 likes

Alles wat ik vieslekker vind, vind ik ook echt viezig. Dat je je een beetje gorig voelt omdat je het eet.

43 likes

Is bij mij wel echt iets anders hoor! Vieslekker is idd beetje viezig en daarom alleen af en toe lekker. Echt lekker is altijd lekker.

13 likes

Een beetje net te vet. Een beetje net te zoet.

4 likes

Of dingen die ik uit jeugdsentiment eet en daarom ook lekker zijn, maar ik nooit voor iemand anders zou maken.

10 likes

Haha oh echt? Ik heb dat dan niet denk ik.

5 likes

Ik ken dat ook enkel via hier hoor, en herken het niet.

In het serietopic: ‘Kijkt lekker weg.’ Ik wil goede series, niet iets dat ‘lekker weg kijkt’. En is gewoon een lelijke uitdrukking.

2 likes

Ja ik heb die uitdrukking inderdaad nooit buiten het forum gehoord.

Ugh ja mee eens. Kijkt lekker weg, leest lekker weg, eet lekker weg. Zo’n domme, nietszeggende manier van iets beschrijven

8 likes

Maar maak je dan geen onderscheidt tussen interessante maar moet er goed op concentreren content, en ik wil niet nadenken maar toch entertaint worden content? Want dat laatste vat ik op al kijkt/lees/eet lekker weg, simpel maar lekker

34 likes

Librije: lekker
Mac: vieslekker

13 likes

Neeeheee

Allebei gewoon lekker!

8 likes

Nee je moet bij alles de complexe groei van de personages beschrijven en hoe hun omgeving hun keuzes beïnvloeden :rage:

3 likes

Echt niet? Dat is toch een heel gewone uitdrukking. Ik gebruik het zelf vooral voor boeken: “Dit boek leest lekker weg.” Of zeg jij dan altijd: “Dit is een toegankelijk boek” ?

8 likes

Mac: lekker
Zo’n magnetronburger uit de super: vieslekker

11 likes