nee ik bedoel in persoonlijke vraag inderdaad! echt saai
Ik had dit gisteren bijna gedaan 🥹 blij dat ik het niet gedaan heb
Wel doen, ik ben in de minderheid blijkbaar, maar ik hou van fotopolls!
Ik vind het ook leuk!
Ja in t juiste topic, (kiezen), prima toch
Vieslekker
Je vindt gewoon iets lekker! Own het gewoon
Alles wat ik vieslekker vind, vind ik ook echt viezig. Dat je je een beetje gorig voelt omdat je het eet.
Is bij mij wel echt iets anders hoor! Vieslekker is idd beetje viezig en daarom alleen af en toe lekker. Echt lekker is altijd lekker.
Een beetje net te vet. Een beetje net te zoet.
Of dingen die ik uit jeugdsentiment eet en daarom ook lekker zijn, maar ik nooit voor iemand anders zou maken.
Haha oh echt? Ik heb dat dan niet denk ik.
Ik ken dat ook enkel via hier hoor, en herken het niet.
In het serietopic: ‘Kijkt lekker weg.’ Ik wil goede series, niet iets dat ‘lekker weg kijkt’. En is gewoon een lelijke uitdrukking.
Ja ik heb die uitdrukking inderdaad nooit buiten het forum gehoord.
Ugh ja mee eens. Kijkt lekker weg, leest lekker weg, eet lekker weg. Zo’n domme, nietszeggende manier van iets beschrijven
Maar maak je dan geen onderscheidt tussen interessante maar moet er goed op concentreren content, en ik wil niet nadenken maar toch entertaint worden content? Want dat laatste vat ik op al kijkt/lees/eet lekker weg, simpel maar lekker
Librije: lekker
Mac: vieslekker
Neeeheee
Allebei gewoon lekker!
Nee je moet bij alles de complexe groei van de personages beschrijven en hoe hun omgeving hun keuzes beïnvloeden
Echt niet? Dat is toch een heel gewone uitdrukking. Ik gebruik het zelf vooral voor boeken: “Dit boek leest lekker weg.” Of zeg jij dan altijd: “Dit is een toegankelijk boek” ?
Mac: lekker
Zo’n magnetronburger uit de super: vieslekker