Forumergernissen

Jij iig niet

3 likes

Jij ook niet

7 likes

Oh

“De kracht van het forum”

38 likes

ja en ook als mensen het zogenaamd ironisch doen. “ik haat de het kracht van het forum-posts maar nu werkt het toch :crazy_face::crazy_face:

8 likes

“ik ben jouw vriend in deze”

Ik snap de neiging om dat te melden op zich wel maar probeer 'm zelf altijd te onderdrukken. Dat topic gaat gewoon niet over mij (leed dat relatie heet)

5 likes

Ja! En hallo we gaan het niet voor zo’n gozer opnemen op dat moment hoor.

4 likes

“Ben jij mij?”

13 likes

De steeds terugkerende vraag over noodpaketten.

2 likes

Een van de allersaaiste dingen vind ik echt “raden welke naam een baby gaat krijgen”
Snap ik echt hélemaal niks van, er bestaan wat een miljoen namen ofzo, wat heeft het voor zin om te raden. Het is zo onboeiend.

33 likes

Het grappige dingen die kinderen zeggen-topic. Ik lees het altijd daar niet van, maar ik denk dat dit eigenlijk alleen grappig is als je erbij bent geweest?

23 likes

Vooral als dingen fonetisch worden geschreven omdat het kind nog niet goed kan praten.

10 likes

Daarnaast is het een voorspelling die nergens op slaat omdat je die mensen gewoon niet kent.

3 likes

Waar ik me daar aan erger is berichten die beginnen met “Niet grappig maar…”

Kon het niet laten even te kijken maar fuck dit was echt nog erger dan ik dacht

3 likes

Haha dit wil ik al zolang posten, maar vond ik een beetje gemeen van mezelf, maar ik word altijd teleurgesteld :smiling_face_with_tear:

2 likes

van die ellelange polls met duizend foto’s van lelijke kleding of meubelstukken waar je dan uit moet kiezen :yawning_face:

28 likes

Ja en sowieso foto polls, dat werkt toch voor geen meter

12 likes

Hele tijd heen en weer scrollen, ain’t nobody got geduld for that

2 likes

Ja elke keer wil ik reageren dat het in het andere je moet kiezen topic moet. Snap niet dat het stel je persoonlijke vraag topic hiermee vervuild wordt
:yawning_face::yawning_face::yawning_face:

Moet je nagaan ik weet dus niet hoe het je moet kiezen topic eruit ziet, als jouw ergernis daarover gaat hahah

2 likes