Brengt me terug bij de kerst waar we met familie in een huisje zaten. Na 18.30 mocht de wc niet worden doorgetrokken “want dan wordt de baby wakker”. Toptijd gehad
Oh yes! Laten we het hier ook nog hebben over (schoon)familie en kinderen en grenzen stellen. Want er zijn nog niet genoeg topics waar het besproken wordt.
het gebruik van ‘vretten’ als er vreten/eten bedoeld wordt.
Ja! Doe normaal. Dan is 1 keer nog een beetje geinig (ok ook niet) maar daarna neemt iedereen het over en gaat ook ineens vretten zeggen
Nee eerst gaat iedereen nog zeuren over het wel of niet wensen van een gelukkig nieuwjaar en de manier waarop.
« Ik heb morgen de eerste werkdag en wil niet naar kantoor want je moet elkaar zoenen voor nieuwjaar »
Prikkels, overprikkeld en alles wat prikkelt. Kappen.
Raak je er overprikkeld van?
Bijna
Uh nee
Want wij lopen in de maat!
Wow, een déjà-vu
Vind het verder wel een interessant punt, alleen jammer dat je een actuele discussie hier plaatst. Vind dat altijd zo lame, maar dat is misschien mijn ergernis.
Ja vind ik ook!
Ik vind het in het algemeen op dit forum ook zo opvallend hoeveel steun er is voor ‘s werelds kleinste leed en mensen in dezelfde adem keihard zijn over influencers, nieuwsberichten, schoonfamilies etc. Wat is daar toch de logica achter?
Stoer doen.
Ja, of heel betweterig juist? In elk geval heel naar.
Komt inmiddels ook elke paar weken/maanden weer voorbij: de discussie welke dag het beste is om vrij te zijn.
De woordencombinatie poezelige voetjes
Dat klinkt gewoon alsof die persoon een feet fetish heeft
Sowieso een overdaad aan verkleinwoorden (niet per se enkel op het forum, ook in 't algemeen )