Forumergernissen

Ja dat zal, ik hoop dan maar dat ze niet weten wat tollie betekend en ook niet dat andere mensen het woord wel kennen :joy:

10 likes

Heeft toch ook wel gewoon iets goeiigs :yellow_heart:

6 likes

Ik ook pas nu ik het opgezocht heb :laughing:

Haha ik moest het ook opzoeken! Doet me denken aan een vriendin, die had haar hond Tarrel genoemd… ik had geen flauw idee waarom dat zo grappig was. Duurde een paar jaar :sweat_smile: :skull:

4 likes

Ik krijg sowieso bij het woord Tarrel ook nooit meer iets anders in mijn hoofd dan een schattig Jack Russeltje (sorry mensen verkleinwoord!! :joy:)

1 like

Als het tharel was, had ik het ze nog wel vergeven denk ik.

1 like

De verhevenheid :face_vomiting:

12 likes

Leg eens uit?

6 likes

Dat er forummers zijn die aan homeopatische bullshit/energetische bullshit/chiropractor bullshit (en dan helemaal voor babys omg)/ holistische bullshit en andere onbewezen dingen doen en dat dan ook aanraden aan andere forummers

32 likes

En dan vooral boos worden als je hen wijst op hun bullshit!!

3 likes

Dat het unsuccesful adulting topic bijna alleen maar over huishouden/koken gaat. Alsof dat toch nog ergens (voor vrouwen?) een graadmeter is voor hoe geslaagd je bent als volwassene.

17 likes

We hebben een populaire meningen topic nodig, waarin iedereen het lekker met elkaar eens kan zijn. Dan kunnen we het impopulaire meningen topic weer gebruiken voor echt impopulaire meningen

4 likes

Wat houdt je tegen?

3 likes

Ik vind al die discussies over of iets in een bepaald topic thuishoort juist echt saai en ook wel een beetje vervuiling. Niet als het echt offtopic is natuurlijk, maat als we gaan discussiëren over of iets wel een ‘impopulaire mening’ of ‘biechtwaardig’ is. Ik snap wel dat het wordt benoemd maar een dagenlange gesprek over of iets wel of niet impopulair is, is toch tien keer saaier dan over het onderwerp zelf praten?

35 likes

Dat zoveel mensen antwoord geven op een vraag die ze niet goed gelezen hebben. Of ze kunnen gewoon niet begrijpend lezen.

7 likes

Of misschien is de vraag is niet duidelijk geformuleerd als er veel foute antwoorden zijn.

2 likes

Oh dat gebeurt ook zeker wel eens, maar soms is de vraag echt niet moeilijk te begrijpen als je het gewoon normaal leest. Of desnoods lees je het twee keer. En als je het niet begrijpt antwoord dan niet.

4 likes

De persoonlijke backlash die @Electric gister kreeg, itt anderen die dat niet krijgen maar ook net zo goed aan overconsumptie doen @Karl_Lagerfeld bijvoorbeeld.
En ik vond het sowieso lullig @Electric

32 likes

Krijgt @Karl_Lagerfeld ook maar die haalt haar schouders op en die gaat iets anders doen in plaats van zich op zich vreten achter haar toetsenbord.

13 likes

Krijgt ze niet.

17 likes