Nee dit is categorie fijne merkjes shoppen
Deze website boycot ik echt. Walgelijke naam.
de naam van de webwinkel is ook mooi
Hallo jullie vergeten de allerergste: wolletje
Mwah zelfs volwassenen in mijn omgeving gebruiken dit wanneer ze shoppen bij boetieks ofzo met fijne “merkjes”
Dat woord maakt mij gewoon echt kwaad.
Ja mij ook. Zweefteven/moeke jargon
Met mijn eetstoornis heb ik bijna nooit iets extra’s in huis. Met bezoek haal ik wat samen. Soms kan iemand (een iemand) met mijn maaltijd mee-eten. Maar ik bestel met liefde een lopend buffet gecombineerd met Indische rijsttafel en friet. Maar in huis heb ik niets.
Ik kom nog even op de verkleinwoorden terug, ik las net ‘paartjes schoenen’ en dat gaat wel ver ja
ik mag hopen dat diegene lotusvoetjes heeft
Ik hoorde net in een podcast ‘Mag ik dat appje even zien’. Ze hadden het niet over een whatsapp bericht maar over een daadwerkelijke app.
Hierop aansluitend vind ik het gebruiken voor je familie icm achternaam ook echt vreselijk:
‘de van Dijkjes’
‘de Bakkertjes’
(Niet echt forumergenis, meer aansluitende taalergernis)
Of mensen die emailadressen/usernames hebben zoals ‘lisannetje’ (extra punten voor tjuh)
Ahhh de good ol’ msn tijd
Hahahah zo zag ik een keer dat een familie Tol zichzelf de Tollies noemde hun email adres was detollies@email Ik moet er nu nog om lachen
HAHAHAHAHAH omgg
Haha ja toen mocht het nog toen we 14 waren
In Volendam hebben families vaak van die bijnamen. Omdat er teveel met dezelfde naam zijn.