Dit zou me echt WOEDEND maken, dus misschien ligt het aan jou dat je dit prettiger zou vinden dan gewoon een simpele “waarom de fuck koop jij zoveel onzin”.
Verschillende mensen, verschillende communicatiestijlen.
Dit zou me echt WOEDEND maken, dus misschien ligt het aan jou dat je dit prettiger zou vinden dan gewoon een simpele “waarom de fuck koop jij zoveel onzin”.
Verschillende mensen, verschillende communicatiestijlen.
Ja noem mij dan maar gewoon een koopziek kutwijf in plaats van dit zogenaamde genuanceerde gezever.
ceo van ‘netjes aangeven’
Iemand: ‘goh, ik…’
Ik:
Maar ze post al die troepjes toch zelf? Dat hoef je niet te doen? Ik koop zelf veel kleding maar dat ga ik hier echt niet allemaal posten
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat zij het niet post. Dat is ook het hele punt. Post lekker wat je wil, maar het is nou eenmaal een forum en dan kan het zijn dat je reacties krijgt die je niet aanstaan, het is aan jezelf verder wat je daarmee doet en hoe erg je het jezelf aantrekt.
Kritiek heeft toch niks met je leeftijd te maken? Zeker wanneer het om beladen, maatschappelijke onderwerpen gaat. En nogmaals, het kan zijn dat die dingen je niks boeien en dan is dat zo, maar dan vind ik het wel naïef dat je verbaasd bent dat andere mensen er een andere mening op nahouden.
Ik ben van mening dat als je hard gaat op iemands keuzes in iets wat maatschappelijk gevoelig ligt, je helemaal niet iemands gedrag verandert of tot inkeer laat komen. Mensen gaan zichzelf dan vooral verdedigen.
Ben al jaren vegetariër, maar heb zelden discussies met vleeseters. Als ik dat al heb, pak ik dat voorzichtig aan, en zo wel meerdere mensen geholpen flink te minderen met vlees eten.
Volgens mij ooit deze quote hier gelezen; “We don’t need a handful of people doing it perfectly. We need millions of people doing it imperfectly.”
Dus iemand wijzen op overconsumptie sure, maar ik denk echt dat we met een aardigere aanpak veel verder komen. En je hoeft er niet eens doekjes om te winden vind ik, je kan best zeggen “Wow overconsumptie much” maar zodra ik zie “was jij niet degene die” liggen mijn ogen in de Shein fabriek zo hard rollen ze.
Uiteindelijk wordt er gewoon besloten niet te posten, dan heb je toch alsnog je maatschappelijke doel niet bereikt? Ok sorry monoloog geworden want lig in de tuin te chillen (op mijn zelf gemaakte pallet bank van gevonden pallets voor iemand denkt dat ik het God forbid van de action heb) en helemaal niet meer gericht op de gene waarop ik reageerde.
Vrouw, stop nu gewoon. Door zelf maar door en door te gaan maak je jezelf echt een beetje belachelijk. Je maakt het nu zelf gigantisch groot, inclusief een post op je Insta zie ik. Prima, zelf weten, maar de rest gaat vandaag weer verder met andere dingen.
Huh haha
Echt, de link tussen goedkope meuk kopen die 99,99% zeker dankzij uitbuiting zo goedkoop is en het verwerken van trauma snap ik ook nog steeds niet. Dacht dat we het hele “shopping is my therapy” in de 90s hadden achtergelaten, maar misschien is dat net als de heroin-chic aan een comeback bezig?
Ja janken op IG terwijl ze in mijn DMs komt sliden om te zeggen dat iedereen mij een bullebak vindt en ik een psycholoog moet opzoeken
Oke dat werpt weer een nieuw licht op de feiten. Disappointed but not surprised, I guess? Ik laat het hierbij. 🫠
Holy shit wat
Dát is gewoon pesten, itt kritiek geven op iemands aankopen.
En dan hier sneren dat je van allemaal mensen hoorde dat ‘die mensen hier’ altijd zo lelijk doet tegen mensen. Wat een kinderachtig gedoe zeg @Electric
Oeh die lijst ik in. 🫶 Je Insta is openbaar?!?!
Ik denk dat je hem eerder hier hebt gedeeld, of je kwam voorbij bij voorgestelde vrienden, zoals heel veel forummers hier (waarvan ik 9 van de 10x niet weet wie het hier zijn) en je handle is nogal… Makkelijk te onthouden? En ook al plak je hier emoticons over je hoofd, je posts hier en je account daar zijn door je kapsel, kleding en tattoos nogal makkelijk aan elkaar te koppelen…?! Ja sorry I love me some social media detective-werk, maar dit kost geen moeite, je speelt jezelf nogal in de kijker. En als je dingen wil posten die niet voor ieders ogen bedoeld zijn, dan moet je het echt anders aanpakken.
En heeft ze hier eerder ook gewoon gedeeld hoor dus weinig stalkerigs aan
Er zijn vast andere mensen die je beter kunnen uitleggen hoe het internet werkt.