Forumergernissen

Vrouw laat de discussie gewoon voor wat het is en besteed er geen aandacht aan. Gister liep het al uit de hand en nu verder. Je hebt niks te winnen.

4 likes

Als je geen oordeel wil, schrijf het dan in je dagboek meid.

3 likes

Deze discussie is echt leip :clown_face:

23 likes

Oneens. Want je komt echt nu wel desperate over. En in iemands dm sliden over dat ze een psycholoog nodig heeft aint it.

8 likes

Ik zag je net nog zeggen dat je een insta had (denk een andere?) en dat mensen je maar een DM moesten sturen als ze die wilden, maar nu kijkt er daadwerkelijk iemand op je insta en is het niet goed.

11 likes

Als je oprecht niet gevonden wilt worden op insta: je post over vrij specifieke onderwerpen en je stijl is heel goed herkenbaar. Ik ben uit nieuwsgierigheid even gaan zoeken met 0 voorkennis en had je zo gevonden.

Dus als je je insta echt wat persoonlijker wilt houden: er hier niet meer over posten. Er zijn altijd mensen die gaan loeren, positief of negatief!

4 likes

Haha, ondanks dat je me uitscheldt heb ik toch de neiging je tegen jezelf in bescherming te nemen - en dat zegt VEEL. Stoppen!

10 likes

Sundowning denk ik

3 likes

@Electric ik denk echt dat het beter is voor jezelf als je eventjes dit forum negeert. Je bent niemand verplicht iets uit te leggen. You do you qua aankopen etc.

8 likes

Oeii ik zie alles nu verwijderd worden maar iedereen werd gwn uitgescholden? Damnnnn :no_mouth: and i felt sorry for her :frowning:

1 like

Enige aankoop die ik @Electric nog aanraad:

1 like

Heeft ze dr account nou verwijderd?

Yep

2 likes

Misschien een ban door het schelden?

5 likes

Ik heb iig niets gerapporteerd en voor mij is dat ook niet nodig.

Denk het want duurt 24 uur voordat dat lukt toch?

4 likes

Ja volgens mij ook.

Godverdomme, weer alles gemist.

33 likes

Same, dit forum heeft een pushbericht nodig.

40 likes

Huh ik volg het niet meer

3 likes