In de zin van “Daelyss, it’s going down. Laat dat koken voor straks!”
Volgens mij niet? Paar minuten geleden plaatste ze nog een post in het kinder aankopentopic
Hoi! Een ban kan gelijk ingaan zodra we deze instellen. Maar we hebben niemand net een ban gegeven hoor.
ok maar wat is de insta
mijn leven nu ik het eindelijk een keer niet gemist heb:
Nee hoor, de aankopen staan intussen al weer in een ander topic.
ja krijg opeens accidental likes op mijn posts van JAREN geleden in het instatopic dus mensen zijn hard aan het zoeken
wel ironisch want Karl heeft het letterlijk gepost hier
Serieuze vraag dit haha: heb jij dit boek toevallig gelezen en zo ja, is het wat? Heb iemand in mn omgeving waarvan ik erover denk deze te halen.
Ik ben erin bezig en vind 'm tot nu toe echt kut haha
Ik vind het tot nu toe gewoon heel veel anekdotes van haar eigen leven en hoe ze situaties geweeeldig heeft aangepakt (oh en een heel lange intro met alleen maar zelfpromotie en opschepperij?) Maar misschien hoort dat ook bij het selfhelp genre
Voor veel mensen is geld uitgeven wel een copingmechanisme, geen goede helaas haha. Zag dat bij groepstherapie ook wel dat veel mensen dat hadden, is alleen van belang dan dat je een gezonde coping vindt.
Daarom ging (ga) ik naar de kringloop
Posts zonder enige context over wie het gaat, voornamelijk in de tv-programma topics.
“Dit stel” “deze mensen” etc. WIE. Welk programma? Welk seizoen? Welke aflevering? Als ik afleveringen later terugkijk en wil teruglezen dan heb ik echt geen idee waar deze posters het over hebben.
ik erger me er echt aan dat 90% van de berichten in het durf te vragen-topic moeten worden verplaatst. het is dan ook echt heel duidelijk altijd in welk topic ze hadden gemoeten. vind het zo lui en irritant dat mensen niet eerst ff te zoeken
Er wordt weer zoveel verwijderd, stopppp je moet wachten tot ik het heb gelezen, daarna pas mag het weg
Van mij mag de verwijderknop verwijderd worden. Zitten op de blaren.