Forumergernissen

En je kunt na 30 dagen en 50 posts lid worden van members only door een verzoek te sturen aan de mods. En je kunt dat ook zelf opzoeken.

13 likes

Je kunt sowieso veel dingen opzoeken, met Google enzo.

13 likes

O wat is dat dan, kun je me dat even uitleggen?

1 like

https://lmgtfy.com/?q=wat+is+google

Alsjeblieft!

4 likes

Ik heb echt zo vaak zin om te antwoorden met een let me google that for you link maar hou me altijd in. Maar echt, het is zo’n mooie uitvinding mensen, Google.

5 likes

En toch lijken we (soms collectief) mensen die het niet opzoeken te belonen met het voor ze uit te spellen.

3 likes

Nou nou. Ik vraag het ook wel eens hier omdat ik het gezelliger vind en omdat ik liever persoonlijke ervaringen hoor.

1 like

Je kan ook best dingen vragen hier, maar sommige mensen stellen zulke basic vragen die je in 1 minuut gegoogled hebt, dat ik me afvraag hoe ze in het dagelijks leven functioneren als ze echt niks zelf kunnen opzoeken.

We zijn hier geen helpdesk.

17 likes

Dit ging over toegang tot members only vragen, of wil je daar ook graag persoonlijke ervaringen van horen :stuck_out_tongue:

Nah opzich, als je net op het forum zit, alles is nieuw (nieuwe user interface, nieuwe gebruikersnamen, je kunt ineens stemmen op polls!!) en je komt wellicht van het egf dat je denkt huh is er niet zo’n topic? En dan je die vraag dan stelt in het wat je even kwijt wilt topic

Polls daarentegen met als antwoordoptie "ik ben/vind/heb niet x maar ik wil toch stemmen " aaargh waarom?!

6 likes

Ohhh ik dacht ff in het algemeen. Nee die vraag vind ik ook fakking irritant.

Mijn lasagne is groen en lijkt een beetje harig. Staat nu 7 dagen buiten de koelkast. Denk je dat ik het nog kan eten?

41 likes

Tuurlijk meid. Met een beetje geluk ben je daarna ook niet meer in staat om dit soort vragen te stellen.

21 likes

Vind het altijd zo grappig dat eens in de zoveel de tijd de zelfde mensen met die google vragen ergernissen komen. Maar die mensen die die vragen stellen kunnen dit topic denk ik niet vinden.

1 like

Misschien moeten we die mensen in een groep met elkaar zetten en maar toegang tot één topic geven.

6 likes

Waarom zeg je dit op een toon alsof jij dit niet eigenhandig kan regelen?

11 likes

4 likes

Prima oplossing. In het begin enkel toegang tot een topic met polls met vragen over het forum (hoeveel posts moet je hebben om toegang tot members only gedeelte te krijgen, hoe stuur je een privébericht). Pas bij alle antwoorden goed beantwoord mag je door naar de rest van het forum.

16 likes

Het kinderbad van het forum, voor je in het diepe forumgeweld mag meedoen.

9 likes

Zie jij eerst maar eens alle vragen goed te beantwoorden, wijsneus.

3 likes