Ik dacht niet dat je boos was hoor, no worries, vond het alleen een beetje gek dat je reageerde alsof het dom was dat ik niet gewoon www typ. Of zo kwam de post over in ieder geval. Maar goed om te lezen dat je dat niet zo bedoelde.
Wat ík bedoelde, is dat ik normaliter alleen de ‘D’ intypte (dus niet ‘discourse’ voluit) en dan op enter drukte omdat de browser automatisch de goede website aanvult. Als je de de ‘D’ vervangt door www. krijg je je meestbezochte websites als eerst te zien, wat voor mij niet helpt omdat ik andere websites vaker bezoek. En door niets in te vullen begin je dus met de ‘F’ van forumfeminarum, waardoor het forum ineens gaat ‘concurreren’ met Facebook als het gaat om mijn manier van navigeren (= dus 1 letter intypen en dan met enter verder). Bij mij zit deze manier van navigeren echt ingebakken, dus ik ga nu constant naar een andere website dan waar ik eigenlijk naartoe wil. En wat ik zei: het is een kwestie van mezelf aanleren 2 letters te typen in plaats van 1, dus het is geen groot drama, maar de ergernis zit 'm erin dat ik nu steeds op verkeerde pagina’s beland.