Forumergernissen

Er waren meer dan genoeg forummers, in allebei de topics, die inhoudelijk hebben gereageerd en ik vond jouw reactie ook gewoon duidelijk. Komt nu over alsof ik niks mag zeggen want ‘ik bedoelde het niet zo’. Als ik ook nog uitleg waarom ik het als kwetsend ervaarde, ben ik degene die het verkeerd ziet blijkbaar. Prima :+1:t2:

2 likes

Ah mensen wat een berichten weer. Sorry man en kind waren weg en die tijd kan ik natuurlijk maar op een manier goed benutten: slapen.

@Tessa Ohh dat heb ik niet mee gekregen. Maar ik denk ook niet dat ze het slecht bedoeld en als er inhoudelijk op gereageerd word moet het ook kunnen hoor. Maar de opmerkingen in dit topic vond ik wel een beetje lullig.

@kika Ga artikel eens lezen

@anon13937616 Mijn vriendinnen en ik doen dat ook hoor. Af en toe moeten we vriendjes gewoon gezamenlijk afzeiken. Mannen, je hebt er niets aan11!!11

Ik vind gewoon dat hoe goed onderbouwd je mening ook is en hoe erg hij ook klopt. Je hoeft hem niet altijd te verkondigen. Ik vond het in dit topic gewoon een beetje onnodig. Het andere topic heb ik niet meegelezen dus daar kan ik niet over oordelen. Maar je hoeft niet bij iedere zin waarvan je denkt he dit “klopt” niet gelijk te gaan stijgeren.

2 likes

Als mijn vrienden zoiets zouden zeggen zou ik ze er ook op aanspreken, of we nou bij iemand thuis zouden zitten of op een vol terras. Alleen bij bepaalde familieleden houd ik me nog wel eens in (en ook daar soms/vaak ook pas na een waarschuwende blik van mijn moeder…) om de lieve vrede te bewaren. Een forum met mensen van mijn leeftijd of jonger zie ik toch meer als gelijkstaand qua niveau als vrienden dan als mijn familieleden van in de zestig die er ouderwetse(re) denkbeelden op nahouden, dus hier reageer ik zoals ik ook bij mijn vrienden zou doen.

Edit: oh shit, zie nu dat het al een uur stil is hier, ik was even wat anders doen tussendoor. Laat het wel staan want ik vind dingen verwijderen irritant (zie eerdere post van mij in dit topic), maar heb hem wel even geblurd.

8 likes

Jahaaaaaa, ik heb toch ook nog helemaal niks ingevuld.

14 likes

Mensen die hun profielfoto veranderen. Nu herken ik mensen niet meer :sob:

2 likes

Ja dit vind ik ook altijd verwarrend. @Evenveel is in mijn hoofd gewoon nog een chow chow :broken_heart:

4 likes

Wow weer wat geleerd. Ik kende af en aan eigenlijk niet.

1 like

Guilty :face_with_hand_over_mouth:

Ik weet niet precies waarom maar ik erger me aan topictitels met de toevoeging ‘topic’ erin (en sowieso te lange topictitels) Ja nogal wiedes toch, want dat is wat al deze dingen zijn. En vooral dat sommige topics het wel hebben en andere niet. Het leest voor mij een beetje alsof ik een boek lees en dat de hoofdstukken dan zo heten:

‘De ochtend’
‘Het middag-hoofdstuk’
‘Algemeen hoofdstuk over namiddagen’
‘Het avond-hoofdstuk zonder omg-reacties’
‘Het hoofdstuk voor iedereen die van de nacht houdt’

Ochtend. Middag. Namiddag. Avond. Nacht. Dat is toch alle info die je nodig hebt en leest veel beter.

30 likes

Jammer dat ‘freelance biechtpolitie met forumergernissen’ te lang is.

10 likes

Is dit dan het topic waar ik meningen kan uiten waar ik geen omg op wil.

1 like

Maar alleen ‘s avonds

2 likes

ja maar ja maar ja maar… betekent ‘af en aan’ niet ‘dan weer een tijdje wel, dan weer een tijdje niet’? :grimacing:

Dat kun je doen maar dan komt de biechtpolitie je wel per ongeluk expres flaggen :police_car: :policewoman:

1 like

Ik heb gegoogled maar kan geen bron vinden dus ben ook benieuwd. Af en aan is in mijn ogen namelijk inderdaad dan weer wel, dan weer niet. Af=uit aan=eh aan.

1 like

Ja maar als je zegt: de mensen komen bij ons af en aan heb je het wel over een onophoudelijke stroom mensen die continu doorgaat.
Dat is niet dat er af en toe eens iemand langs komt.

Ha! Weer wat geleerd :blush:
Ik heb het dus blijkbaar al die tijd verkeerd gebruikt.

1 like

Elk topic dat ik open gaat over school.

38 likes

Mijn God inderdaad zeg, het houdt maar niet op, zelfs het memetopic???

4 likes

Ik ga dr denk ik maar eens een scriptie over schrijven.

21 likes