Forumergernissen

I’ll try not to. But sometimes I just can’t help myself

Wat is zachtzand? Hoe maak je het? Is het ook leuk voor volwassenen?

1 like

@Twonights Je bent afgelopen 2 dagen best inflammatoir bezig voor m’n gevoel, overal wat relletjes rondom jou, vond vooral de opmerking richting Penny echt grof (maar daar heb je sorry voor gezegd). Kan je misschien stoppen met dit negatieve?

2 likes

Volgens mij heb ik sarcasme meestal goed door, maar bij jou blijf ik altijd twijfelen of je nou wel of niet serieus bent.

1 like

Wat een rare vraag. Volgens mij is zij gewoon heel erg haar zelf?

5 likes

Ja dat idee heb ik ook. Stoppen met dat negatieve?

Zachtzand is het beste wat er is :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Nee maar echt, zachtzand is het zand dat bovenop het zand ligt als het droog is. Dat hele fijne, zachte, zand haha. En ja zeker leuk voor volwassenen, ik ging op mij stages bij de kleuters onder het mom van ‘vinden de kinderen leuk’ volop meespelen met zachtzand verzamelen hoor. Het zand voelt heel zacht en rustgevend aan, kan er heerlijk een tijd met mijn handen doorheen gaan :joy:

1 like

Ik vind haar negatiever dan ze normaal is ja

Yea klopt wel. Ongesteld en stress. Maar ik ga wel weer even aan deadlines werken ipv het forum te terroriseren.

Wederom: ik vond Penny’s opmerking tot op de minuut van nu ook nog niet oké. Maar ik heb nog geen sorry gehoord, helaas.

1 like

In dit topic: sarcasme.
In het relatie leed topic van gister: zeker geen sarcasme.

Je mag het altijd vragen hoor.

1 like

Hoi.

Moet ik het dan nu nog een keer gewoon zeggen zonder excuses: sorry.

I was wrong en ik heb wel spijt.

1 like

Heb jij al sorry gezegd voor je woorden? Of vind je dat pittig?

Ik snap het dus echt niet heh.

Ik mag boete doen, maar de woorden van Penny worden constant beschermd.

Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd hoe dat voor jullie werkt.

Ik meen mijn sorry en voel me er oprecht rot door. Waarom zijn haar woorden wel oké? Ik vond het respectloos en kwetsend.

1 like

Hmm ik zie dat niet zo. Ik vraag me echt af of ze het pittig vindt om sorry te zeggen.

1 like

Misschien heeft dat dan meer te maken met hoe jij dingen interpreteert, dan met wat @Eddie heeft gezegd. Meerdere mensen hebben aangegeven dat kwetsende, waar je nu constant over door blijft gaan, niet te herkennen. Ik snap ook oprecht niet waarom je hier zo’n enorme heisa van maakt en waarom je het nodig vindt om hier zo lang over door te drammen, want je komt (in ieder geval op mij) zo langzamerhand echt over als een stampvoetend klein kind dat haar zin niet krijgt.

2 likes

En mijn interpretatie kan niet juist zijn? Kan een persoon niet zelf bepalen of hij of zij gekwetst is?

Ik lees jullie woorden en ik ben het er gewoon diep mee oneens.

Maar ik denk dat ik even een paar dagen alleen in vrolijke topics kom, want ik ben moe van de discussie en heb het gevoel dat mijn kant onbegrepen is.

Sorry voor de herres.

Ik merk vaak aan jou dat je iets probeert uit te lokken of een mening keihard als een bom dropt. Maar als mensen er dan iets van vinden vaak op een inhoudelijke manier. Maak jij er van dat jij de enige bent met een speciale mening en probeer je die door te drammen en is heel het forum ineens gemeen.

6 likes

Haha mwoah valt wel mee. En ik merk ook wel vanalles aan jou, maar vind je toch tof. Respect voor elk forumlid.

1 like

Maar wat vond je er dan zo kwetsend aan? Want ik zie niet aan haar bericht wat zo kwetsend zou moeten zijn.