Forumergernissen

Dit is echt een parel

3 likes

9 likes

Kan deze niet even op de avatar van @Zemraluani gephotoshopt worden?

3 likes

Een schaap in wolfskleren is toch een beetje een wannebe gangster.

7 likes

Damn, Leeuw exposed als furry, deze zag ik niet aankomen

7 likes

Bedoel je uit de hand escaleert

2 likes

Mis ik alle sarcasme of is dit super lullig

4 likes

Sowieso super lullig.

Edit: sorry ik dacht dat het obviously allemaal voor de grap was, dus gooide lekker nieuw olie op het vuur :crazy_face: maar toch niet misschien

“Shit hits the fence”

3 likes

Dat iemand je aanspreekt op iets en er gelijk een stuk of 5 mensen boven op duiken vind ik nou niet erg gezellig

14 likes

Aanspreekt op iets. Iemand bully noemen vind ik niet iets. En al helemaal niet in wolvenkleding natuurlijk

2 likes

“Doe eens normaal” vind ik nou niet echt een aardige manier van iemand aanspreken. Bovendien maakte @Banananana vgm gewoon een grap waarom moet ze daar dan op worden aangesproken…

4 likes

Gaat mij er meer om dat iedereen gelijk zogenaamde grappige posts plaats voor de likessss. Maar hey ga vooral door hoor ik ga wel andere topics lezen

4 likes

Sommige mensen zijn nou eenmaal van nature grappig zonder moeite

6 likes

Forumergernis hoor, dat elke keer wanneer er een discussie tussen twee leden ontstaat er direct massaal op wordt gereageerd, waardoor één van de twee partijen vroegtijdig de discussie afkapt en er niks mee wordt opgeschoten. :upside_down_face:

1 like

Fair! Het was nog geen discussie, maar ik had het graag die richting op willen zien gaan.

Ze vielen over de grappige verspreking.

Als we het dan toch over forum ergernissen hebben.[quote=“Haai, post:1403, topic:3430”]
Maar hey ga vooral door hoor ik ga wel andere topics lezen
[/quote]

Ik vind dit zon rare manier van communiceren. Eerst zelf je zegje doen en dan zo afsluiten omdat je zelf geen tegenspraak of iets duld. Ik respecteer je mening en ik snap wat je bedoelt. Maar om andere aan te spreken op hun volgens jou foute gedrag en dan zelf zo passief agressief doen vind ik ook niet helemaal kloppen.

5 likes

Beter dan tyfus, toch?

6 likes

Ja ik zie de verspreking hahaha maar ik heb eigenlijk geen zin om nu aangevallen te worden dus dan laat ik het er bij zitten (yay voor conflict vermijdend zijn, slechte eigenschap ik weet het).
Ookal was haar punt niet goed en post niet helemaal oke, heeft het zin om er met zo veel grappig over te gaan doen? Dat was meer mijn bedoeling.

Oh en ik wilde helemaal niet passief agressief over komen. Meer: we worden het niet eens dus ik laat het er bij.

2 likes

Ja ik weet het dus niet!!! Ik ga ervan uit dat als iemand hier iets plaatst die dat doet om mogelijk een oplossing te zoeken op een forumergernis, en ik hoopte ergens dat @Nora89 zou beargumenteren wat ze kut of pesterig vond om daarover te kunnen praten, misschien? Ik zie wel in dat dit mijn eigen ongefundeerde verwachting was verder, vind het altijd kut om te lezen wanneer iemand zich gepest voelt, zeker als dat is door leden die ik zelf niet pesterig over vind komen, maar juist grappig/gevat etc.

3 likes