Forumergernissen

Dat heb ik al benoemd in het topic gister.

Ja. Bedankt voor je helpende advies haha. Wat is dit voor open deur?

Huh ik heb gewoon respect hoor. Je kunt prima respect hebben en het oneens zijn of iemand vervelend gedrag vinden vertonen

@Twonights ik snap dat je, na een felle discussie waarin je zelf je excuses aanbiedt, ook graag excuses van de tegenpartij ziet. Maar zoals je zelf al zegt, zit je nu niet lekker in je vel en heb je de neiging expres de discussie op te zoeken. Misschien beter om het te laten gaan? Je gaat toch niet de reactie krijgen die je wenst en op deze manier is er alleen maar sprake van frustratie na frustratie voor alle kanten.

Allright. Zoals ik al eerder aangaf: ik neem even een rustpauze van sommige topics waar emoties sneller opspelen. Lijkt me beter voor iedereen.

Ik ben het wel met je eens.

Nou, dan het leed dat een relatie heet maar weer eens bijlezen

18 likes

Maar om even terug te komen op dat zacht zand… is dat van dat kinetic sand ofzo iets. Of gewoon normaal zand wat heel zacht is.

3 likes

De vorige keer kwam er op het forum een quote voorbij in een andere context (volgens mij een discussie over rasisme), de strekking van die quote was dat anderen niet voor jou kunnen bepalen of iets kwetsend is. Iedereen was het daarmee eens, maar nu het over een andere situatie gaat en @Twonights aangeeft dat ze zich gekwetst voelt dan kan het ineens niet omdat niemand snapt waarom. Dat je je gekwetst voelt hoeft toch niet altijd objectief gerechtvaardigd te zijn?

8 likes

Ah thank lord dat hadden wij wel! Ik dacht al ik heb iets gemist in mn jeugd.

1 like

HOE DUUR??

Wie van jullie was het kind dat het zand opat?

Bij ons was het een meisje dat in groep acht met een zwart kruis op haar hoofd naar school kwam omdat ze tot goth was bekeerd

Ik vind dit ongelooflijk kinderachtig. Geen idee wat er in relatie leed is besproken dus dit gaat alleen ff over jou en mij. Als jij iets van een probleem hebt met mij of mijn woorden of wat dan ook en je wil dat uitspreken raad ik je ten eerste aan om ff goed na te denken of het de moeite waard is. Waarom zo druk maken over een vreemde op het internet die je niet aanstaat. Bovendien kan ik me niet herinneren dat wij ook botsingen hebben gehad. Maar mocht je toch van mening zijn er iets te van willen zeggen, wat je goed recht is, ik kan inderdaad niet bepalen voor een ander of ze gekwetst zijn of niet, pm me dan. Spreek het niet op zo’n rare manier uit in dit topic (wat niet voor persoonlijke vetes bedoeld is) zonder me te taggen. Dit geldt ook voor @Nora89, met van die losse flodders als ‘doe eens normaal’ en ‘je bent altijd zo bitchy’ kan ik weinig en ga ik niet op reageren. Pm me gewoon en dan zien we wel verder.

Ohja geldt ook voor de petty likers.

12 likes

Kunnen we soort teken afspreken als het sarcastisch is. Ik denk dat er veel mensen meelezen en ik snap er niets van. Wat is echt en wat is sarcasme?

1 like

Denk meer dat sarcasme er nu opeens bijgehaald werd om te verdoezelen dat er eigenlijk onder de gordel opmerkingen gemaakt worden

11 likes

Haha net zoals op reddit /s achter een sarcastische opmerking plaatsen? :joy:

8 likes

Owja, dan alsnog snap ik er werkelijk niets meer van. Soms denk ik: ‘ja, dit is sarcastisch, grappig’. Maar dat blijkt dan weer serieus te zijn. Irritant.

1 like

Ahja goed punt. Ik heb het al wel eens vaker tegen je gezegd hoor. Maar ik zei dat je me soms mad maakte, daarmee bedoelde ik ook dat ik soms in m’n eigen hoofd niet zo mad moet worden. Maar dat stond er niet.

Ik denk dat ik ergens hoop de persoon te zijn die niet makkelijk op de kast te krijgen is, maar dat ik dat toch ben. I do give a fuck en zelfs ik heb gevoelens.

Maar die ojazéker was een internetgekkiereferentie en niet heel serieus bedoeld hoor. Ik vond het gesprek van gister hier gewoon best grappig, maar ook wel een beetje zielig voor diegene die zich wel/niet gepest voelde

Deze smiley :slightly_smiling_face:

1 like

“Sorry dat jij je daardoor gekwetst voelt” is geen sorry zeggen, dat is aangeven dat je vindt dat je niks verkeerd hebt gedaan en dat de ander overtrokken reageert.

16 likes

neeee, geen sarcasmeteken! dat is de dood van het sarcasme. dan moet ik dat ook doen als ik het over Grunberg heb zeker, ja doei.

20 likes