Forumergernissen

Ah thank lord dat hadden wij wel! Ik dacht al ik heb iets gemist in mn jeugd.

1 like

HOE DUUR??

Wie van jullie was het kind dat het zand opat?

Bij ons was het een meisje dat in groep acht met een zwart kruis op haar hoofd naar school kwam omdat ze tot goth was bekeerd

Ik vind dit ongelooflijk kinderachtig. Geen idee wat er in relatie leed is besproken dus dit gaat alleen ff over jou en mij. Als jij iets van een probleem hebt met mij of mijn woorden of wat dan ook en je wil dat uitspreken raad ik je ten eerste aan om ff goed na te denken of het de moeite waard is. Waarom zo druk maken over een vreemde op het internet die je niet aanstaat. Bovendien kan ik me niet herinneren dat wij ook botsingen hebben gehad. Maar mocht je toch van mening zijn er iets te van willen zeggen, wat je goed recht is, ik kan inderdaad niet bepalen voor een ander of ze gekwetst zijn of niet, pm me dan. Spreek het niet op zo’n rare manier uit in dit topic (wat niet voor persoonlijke vetes bedoeld is) zonder me te taggen. Dit geldt ook voor @Nora89, met van die losse flodders als ‘doe eens normaal’ en ‘je bent altijd zo bitchy’ kan ik weinig en ga ik niet op reageren. Pm me gewoon en dan zien we wel verder.

Ohja geldt ook voor de petty likers.

12 likes

Kunnen we soort teken afspreken als het sarcastisch is. Ik denk dat er veel mensen meelezen en ik snap er niets van. Wat is echt en wat is sarcasme?

1 like

Denk meer dat sarcasme er nu opeens bijgehaald werd om te verdoezelen dat er eigenlijk onder de gordel opmerkingen gemaakt worden

11 likes

Haha net zoals op reddit /s achter een sarcastische opmerking plaatsen? :joy:

8 likes

Owja, dan alsnog snap ik er werkelijk niets meer van. Soms denk ik: ‘ja, dit is sarcastisch, grappig’. Maar dat blijkt dan weer serieus te zijn. Irritant.

1 like

Ahja goed punt. Ik heb het al wel eens vaker tegen je gezegd hoor. Maar ik zei dat je me soms mad maakte, daarmee bedoelde ik ook dat ik soms in m’n eigen hoofd niet zo mad moet worden. Maar dat stond er niet.

Ik denk dat ik ergens hoop de persoon te zijn die niet makkelijk op de kast te krijgen is, maar dat ik dat toch ben. I do give a fuck en zelfs ik heb gevoelens.

Maar die ojazéker was een internetgekkiereferentie en niet heel serieus bedoeld hoor. Ik vond het gesprek van gister hier gewoon best grappig, maar ook wel een beetje zielig voor diegene die zich wel/niet gepest voelde

Deze smiley :slightly_smiling_face:

1 like

“Sorry dat jij je daardoor gekwetst voelt” is geen sorry zeggen, dat is aangeven dat je vindt dat je niks verkeerd hebt gedaan en dat de ander overtrokken reageert.

16 likes

neeee, geen sarcasmeteken! dat is de dood van het sarcasme. dan moet ik dat ook doen als ik het over Grunberg heb zeker, ja doei.

20 likes

NEE JONGENS. Zacht zand kreeg je door heel droog zand met ‘hard’ zand te combineren. Bij het juiste evenwicht kreeg je dan heel zacht zand.

13 likes

Heb je een recept.

  1. Droog zand
  2. Hard zand

Voeg bij elkaar, kneed het als deeg.

Zacht zand.

Ik was een echte pro dus deed alles op gevoel, kan geen hoeveelheden vertellen.

9 likes

Ik heb geen zand, kan het ook met feta?

35 likes

Nee

Ik heb het gemaakt maar ik had geen zacht zand dus ik gebruikte komkommer en ik eet geen hard zand dus ik gebruikte kokosbloem en ik vond het echt totaal niet lekker 0/10.

16 likes

en dan in een ballon doen = anti-stress bal

ideaal in de klas om even de stress van taal en rekenen van je af te kneden.

6 likes

Wil zo graag met zand spelen nu. Brb even een zand tafel bestellen.

1 like