Forumergernissen

Zand zand ik zie geen zand

20 likes

hier zit toch geen zand!!

8 likes

@Banananana ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn opmerkingen van gisteren. Die waren niet oke en op de man af. Weet niet precies waarom ik me zo uitliet (ongesteld, ruzie met vriend en wijn is geen goede combinatie maar ook geen excuus). We zijn maar internetvreemden van elkaar en ik ben sowieso niet echt een actief lid dus het maakte misschien geen indruk maar ik voelde me er toch rot over. Ik had die dingen niet moeten zeggen. En dit topic is inderdaad niet bedoelt voor persoonlijke vetes. Ik laat me even gaan en dat was niet ok.

16 likes

Dankjewel, dit vind ik heel erg lief.

Maar je mag alles van me vinden en tegen me zeggen (dat doe ik zelf dus ook bij anderen), als het maar een beetje gefundeerd wordt zodat ik erop kan reageren. Dus schroom niet als ik je weer eens irriteer.

18 likes

Zachtzand, wat is dat nu weer? De echte connoisseur weet dat ‘‘zift’’ de correcte term is !

3 likes

Het is nu wachten op de eerste jolige persoon die grappen over zand in vagina’s maakt i.c.m. forumergernissen.

14 likes

Bij Nespresso ben je een als connoisseur als je nog niet veel hebt gekocht. En ambassador als je veel koopt. Maar hey veel plezier met je zift hahahaah

1 like

Nou zand erover en klaar

9 likes

Lekker ironisch wel dat net dit topic dit weekend m’n grootste forumergernis is :sweat_smile:

9 likes

Verkeerd gedacht, maar oke, fijn dat jij beter snapt of ik sarcastisch ben dan ikzelf.

@Protagonist zijn jullie bijgelezen? Ik heb eerder in de middag sorry gezegd zonder disclaimer.

NOU EN! Wat kijk je met je lelijke ogen die naar boven gaan?!!?!?!?

3 likes

Als iedereen met zand gaat spelen, ben ik door deze conversaties van dit weekend dat afgezonderde gemene kind in de hoek van de zandbak. Throwing shade without friends.

Don’t really like myself atm tbh.

Maar de dag is wel leuk irl vandaag, dat scheelt

Ik ben de kat die Savonds lekker asociaal in de zandbak schijt.

Heb een hekel aan zand. Alleen glas is wel oké.

12 likes

Glasbak?

1 like

Of dat kind dat niet in de zandbak mag en zich verstopt in een speelhuisje terwijl ze stiekem toekijkt hoe de andere kinderen zacht zand maken.

1 like

Ik probeer dan vrienden te worden met die kat, zodat het iig nog een beetje gezellig is

Hahaha ik zie dit te erg voor me

Ik probeer wel al de hele tijd aarsmaden in de conversatie te krijgen.

Dus bij dezen

13 likes

Daar hebben we een ander topic voor, Karl. Sterkte!

8 likes