Forumergernissen

Ik denk niet dat onze Pen het heeft over mensen die voorzichtig op een veilige manier naar hun oma toe gaan en zich aan de regels houden.

Maar aan de die (BIJVOORBEELD) Rondneuken of naar zinloze winkels gaan en dan roepen " Jaa maar ik kan eeeecht niet zonder pik / of prulariaa ik moet dat hebben anders sterft mijn middenvoetsbeentje af en andere rare redenen"
Nee schat je wilt gewoon sex en naar buiten own it of zet het niet op t forum maar kom nie met een kut smoes en dan roepen dat iemand die er wat van zegr een corona politie is.

9 likes

Ja maar met “ik ben zwakker dan de pandemie” kom je er zelf wat minder goed vanaf dan “coronapolitie overdrijft :roll_eyes:”*

*dat is ‘t m juist denk ik, overigens. De mensen in kwestie kunnen niet “ownen” dat ze egoïstisch zijn omdat ze geen zin hebben in die 1,5 meter, omdat ze zichzelf helemaal niet egoïstisch vinden, maar juist vinden dat ze de regels juist hebben geïnterpreteerd of er op z’n minst gerechtvaardigd van afwijken.

Dus het is niet helemaal dezelfde discussie.

2 likes

Over dat stomme boshuis van ik weet niet eens hoe ze heet. Ik kan niet meer.

21 likes

Het woord ‘vretten’, vind het zo lelijk

13 likes

“Je mag me wel taggen hoor”

13 likes

Heb ik vandaag nog gezegd. Dus je mag me wel taggen hoor.

15 likes

van “maccie” word ik ook naar

meer een taalergernis dan een forumergernis wel.

14 likes

Haha aan deze heb ik al zooo vaak gedacht ik vind het echt een irritant zinnetje. Ging hem vandaag posten omdat ik er aan dacht door @Lula maar ik dacht jaaa dan komt er zeker een ‘je mag me ook taggen hoor’ reactie

2 likes

Gaat gij liever naar de Mcdo?

1 like

Is dit Vlaams, ik hoorde het Nicole zeggen van de ex on the beach. Ook echt: McDooooo.

Vind het altijd irritant als er plaatjes van Instagram met oneliners worden gedeeld om een punt te onderbouwen. Als het een screenshot met een heel verhaal is, oké. Het lijkt soms of die plaatjes krachtiger zouden moeten zijn voor een onderbouwing dan wanneer het gewoon in eigen woorden is overgenomen.

1 like

Als … zijnde, in één zin.

Het is één van de twee jongens.

24 likes

Ik lees vaak ‘hé’ waar ik ‘hè’ meer passend zou vinden.

11 likes

Volgens mij is ‘hé’ gebruikelijker in België, terwijl Nederlanders vaker ‘hè’ typen.

Haha ik dacht nog, zal ik er een disclaimer bijzetten.
Maar lees het hier dus ook heel veel bij niet-Vlamingen. @Woodkid

1 like

Ik vind het echt stom dat er zoveel leuke mensen weg lijken te zijn of niet meer posten.

Kan niet precies herrineren wie allemaal maar merk echt een verschil, alsof er de laatste tijd ineens heel veel gegaan zijn.

29 likes

Ja same

Ik denk dat het ook wel aan de situatie in de wereld ligt een beetje dat er steeds (inhoudelijke) discussies ontstaan die best fel worden en het forum is voor veel mensen misschien toch ook meer een vorm van ontspanning en ff niet de hele tijd Corona en al die andere dingen.

Maar je kan er nu hier ook niet omheen, en dat is organisch ontstaan en ook logisch, maar toch beïnvloed het de sfeer ook wel sterk.

Love me een relletje of een drama, maar niet steeds terugkerende discussies over de zelfde onderwerpen. En misschien denken meer mensen zo en zijn ze gegaan?

9 likes

Ik herken dit wel en ik vind vooral in dat belerende toontje een soort arrogantie zitten, een correctie met een waardeoordeel als het ware. En vaak ook zonder uitleg.

Het zou trouwens ook goed kunnen dat ik me hier zelf onbewust schuldig aan maak.

19 likes

Precies hierdoor ben ik inderdaad paar maanden weggeweest. Vond de sfeer ook negatief en het is op het forum ook vaak veel mensen op 1 persoon, soms haast beetje mean girls achtig.
Maar er zijn ook heel veel leuke mensen, en leuke topics en leuke momenten en dat haalt toch ook weer terug, maar wordt soms beetje ondergesneeuwd door wat jij beschrijft.

15 likes

Je hebt het tegen queen mean

1 like