Waar je 's nachts al over nadenkt
Ja je hebt luxepaarden en werkpaarden. Ik gebruik mijn nachten graag voor het oplossen van wereldproblematiek.
Hahaha mijn schuld! Ergerde me eraan dat er in het je-moet-kiezen allerlei polls waren die helemaal geen dilemma/keuze waren en kon geen betere titel bedenken destijds.
is er wel eens iemand écht de enige geweest? weet jij dat?
Ik vind dat overal superirritant “ben ik de enige…?” Ja vrouw. In een wereld van ZEVEN MILJARD ben je vast de enige die iets doet/vindt
Jaaaaa ik was de enige die voor het slapen alle staten van de VS op alfabetische volgorde en weer terug opnoemde. Verder was er nog iemand die filet americain at met hagelslag en nog iets met vagina’s dichthouden onder de douche
Oh, weet ik meteen weer waarom ik nooit in dat topic kijk
Ik denk dat het soms gewoon leuk is om gelijkgestemden te vinden over een bepaald onderwerp?
Het allerergste vind ik nog de polls in dat topic met “ben ik de enige die in dit topic altijd denkt ‘je bent nooit de enige’”
Die is al zo vaak langsgekomen en over de motivatie erachter tast ik vooralsnog in het duister
hahaha mooi, goed
Die humble brags worden meestal wel snel ontkracht als je ziet dat je by far niet de enige bent, of dat iedereen je een lichtelijke idioot vindt.
Maar oke, ik was heel dankbaar voor de gelegenheid dat ik over mijn nutteloze talent kon praten. Kan normaal nooit en ik snap heel goed waarom, want niemand wil het horen hahaha en grooooot gelijk hebben ze
Haha ik haat dat topic ook!! Soms klik ik het per ongeluk aan en dan na 1 post wordt ik weer herinnerd waarom ik dat topic haat. Ik snap echt niet waarom je je zou af vragen in 99% van de gevallen of je de enige bent?
Ik denk dat we ons vooral niet alleen willen voelen in iets :’) Maar ja kan eigenlijk ook wel in persoonlijke vragen topic. Maar was het niet zo dat mensen dat eerst juist wel daar deden, en het toen irritant gevonden werd, en daarna een persoonlijk topic kreeg? Of heb ik dit verkeerd onthouden
Neeee!! Niet in het persoonlijke vragen topic!! Dat vind ik namelijk wel leuk en ik ben blij dat die topics gescheiden zijn. ja ik vind het ook vaak special snowflake vragen, waarvan ik me niet kan voorstellen dat je serieus denkt dat je met de miljarden mensen op de wereld echt de enige bent die bijvoorbeeld een oliebol als ontbijt eet op nieuwjaarsdag
En jij bent de enige die alle positief uitgevallen ‘ben ik de eniges’ heeft onthouden!
Kom ik m’n gal hier ook weer even spuwen. Mijn ergernis zijn die “guilty pleasure eetposts”, de ’ heb ik net een hele cheesecake in m’n eentje opgegeten, oh oepsefloepsie, ja zeker’. Of wanneer mensen elkaar gaan opjutten om te vreten als dat in zo’n post gevraagd wordt. Het eten zelf is niet mijn ergernis, maar meer die soort zweem van “iets stouts doen” die er zogenaamd dan aan hangt. Eet gewoon wat je wil en geniet er van
Bijv van die polls die geplaatst worden met wat zal ik eten een salade of McDonald’s? En dat iedereen dan natuurlijk op McDonald’s moet stemmen. Of van ik kan niet kiezen tussen drie smaken B&J’s oh neee wat zal ik toch doen, zodat mensen antwoorden dat ze ze lekker alledrie moeten nemen, in m’n top drie van allersaaiste posts dit haha
Ja dit is de exacte beschrijving
Dit klote-eentje dat maar niet weg wil op mijn tabblad ook al heb ik allang geen meldingen meer
Heb ik ook steeds!